فرمانده حوزه شهید فهمیده اراک:

شهدا نور هدایتگر در مسیر ایثار و مقاومت هستند

فرمانده حوزه شهید فهمیده اراک گفت: شهدا همچون نوری هستند که راه را برای ما روشن کرده‌اند تا مسیر را گم نکنیم و به سعادت واقعی برسیم؛ باید قدر شهدا را دانست و نباید آنها را فراموش کرد.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۰۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار  محمدباقر مجتهدی فرمانده حوزه شهید فهمیده اراک در دیدار با خانواده شهید «زندوکیلی» خانواده معظم شهداء را اسطوره و طلایه‌دار صبر و استقامت دانست و گفت: دیدار با خانواده شهدا، گامی کوچک در مقابل جانفشانی‌ها و فداکاری‌های بزرگ آنهاست .

وی بابیان اینکه دشمنان در فکر کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت هستند، افزود: خون ملت ایران در راه حفظ نظام و کشور با شهید و شهداء عجین شده و ما نیز به نوبه خود نخواهیم گذاشت این ارزش معنوی کمرنگ شود.

فرمانده حوزه شهید فهمیده اراک تصریح کرد: مردم شهرستان اراک مردمی خونگرم و ولایت مدار هستند و برای خانواده شهداء ارزش زیادی قائلند؛ شهیدان و خانواده شهداء الگوی خوبی برای ادامه راه زندگی می‌دانند و لذا همچنان روحیه شهادت طلبی در سطح جامعه ادامه خواهد داشت.

پاسدار  مجتهدی تصریح کرد: شهدا همچون نوری هستند که راه را برای ما روشن کرده‌اند تا مسیر را گم نکنیم و به سعادت واقعی برسیم؛ باید قدر شهدا را دانست و نباید آنها را فراموش کرد.

وی افزود: فراموش کردن ایثار و گذشت شهدا، مساوی با بیراهه رفتن ما می شود بر اساس منویات مقام معظم رهبری دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی باید به عنوان یک برنامه در زندگی ما بسیجی‌ها قرار بگیرد.

فرمانده حوزه شهید فهمیده اراک تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا فرصتی برای خودسازی و قوت قلبی برای دفاع از حریم امنیت است تا انشاءالله شرمنده شهداء نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات