خبرهای داغ:
رییس ستاد راهیان نور استان مطرح کرد:

پیش بینی اعزام 15000 نفر در سال 96 تا فروردین سال 97 / فرهنگ دفاع مقدس یک ثروت گرانبها و تمام نشدنی است

سرهنگ پاسدار عبدالله عین علی گفت: هدف گذاری کل ستاد راهیان نور استان در سال 96 بین اقشار ومحلات و دانش آموزی و دانشجویی تا 12 فروردین سال 97 تا 15000 نفر پیش بینی شده است .
کد خبر: ۸۹۷۸۹۸۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ  پاسدارعبدالله عین علی جانشین سپاه نینوا و رییس ستاد راهیان نور استان در گفت و گو با خبرنگار این خبرگزاری گفت : روز هایی که در تاریخ بشر و اسلام دارای عظمت خاصی هستند به عنوان ایام الله از آنها یاد میشود .

وی افزود: یکی از آن ایام الله ، جنگ هشت ساله دفاع مقدس ما است که جنگ بین حق و باطل بوده و این جنگ تمام نشدنی و دریای بیکرانی است که باید از آن نهایت استفاده را برده و تا زمانی که روحیه استکبار ستیزی و ولایتمداری و دفاع از مظلوم باشد این جنگ ادامه دارد .

عین علی بیان داشت: دشمن همواره برای انحراف جوانان ما برنامه ریزی می کند و به دنبال تغییر باور ها ، نگرش ها و اعتقادات جوانان ما است.

رییس ستاد راهیان نور استان گلستان تصریح کرد : فرهنگ دفاع مقدس یک ثروت گرانبها و تمام نشدنی است که باید در اختیار جوانان و تشنه گان  ایثار و شهادت قرار گیرد .

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون این اردوی معنوی اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی در صدد آسیب زدن به دفاع مقدس در دو قالب به فراموشی سپردن و تحریف کردن آن هستند که یکی از مهمترین راهکار های مقابله با آن اردو های راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است و ما باید یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی و زنده نگه داریم و هرگز نباید به دفاع مقدس به عنوان یک گذر زمان و تاریخ نگاه کرد .

عین علی گفت : راهیان نور به عنوان یک سنت حسنه با تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و توجه ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین همه ساله با حضور مردم به طور ویژه در ایام نوروز در منطقه جنوب و فصل تابستان در منطقه غرب با شکوه تر از همیشه در حال برگزاری و انجام است .

جانشین سپاه نینوا گلستان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در ستاد راهیان نور سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد : راهیان نور دانش آموزی در سه مرحله برنامه ریزی شده که طی دو مرحله دانش آموزان دختر به تعداد 3692 نفر به غرب و جنوب اعزام و در مرحله سوم اعزام دانش آموزان پسر به تعداد 4500 نفر از سوم بهمن ماه تا سی ام بهمن ماه ادامه خواهد داشت که جمعا بیش از 8000 نفر از دانش آموزان عزیز به این مناطق اعزام خواهند شد .

رییس ستاد راهیان نور استان گلستان  یادآور شد : هدف گذاری کل ستاد راهیان نور استان در سال 96 بین اقشار و محلات و دانش آموزی و دانشجویی تا 12 فروردین سال 97 تا 15000 نفر پیش بینی شده است . 

وی در پایان خاطر نشان کرد : از 23 بهمن ماه لغایت 12 فرودین ماه سال 97 اردو های راهیان نور بسیج محلات آغاز می شود و این آمادگی برای اسکان و تغذیه رایگان زائرانی که با خودروی شخصی خود به اردوگاه شهدای سپاه نینوا گلستان واقع در خرمشهر حضور پیدا کنند وجود خواهد داشت .

     / انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها