خبرهای داغ:
معاونت هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد:

رسانه‌ها باید مبلغ ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی باشند

معاونت هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، بر تبلیغ ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی توسط رسانه ها تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۴۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ مجتبی بیاتی امروز چهارشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در محل تالار وحدت کرمانشاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای عرصه رسانه گفت: بلا شک اثر گدارترین و با نفوذترین قشر در هر جامعه اصحاب رسانه هستند.

 

معاونت هماهنگ کننده سپاه حصرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: زبان رسانه، گویا ترین، شیواترین، برنده ترین و اثرگذارترین زبان در جهان است.

 

وی با بیان اینکه در طول تاریخ و حوادث و تغییرات جامعه همواره رسانه پیش تاز بوده است، گفت: انتظار است رسانه در سراسر کشور اسلامی ۲ موضوع مهم را در سرفصل برنامه ها و اهداف خود رعایت کنند.

 

وی تصریح کرد: رسانه ها اول باید مبلغ ارزشهای دینی باشند و آنرا به عنوان یک رسالت تبلیع کنند و دیگری تبلیغ ارزشهای انقلاب اسلامی است که همواره باید به عنوان یک الزام در همه زمینه هادر سرلوحه کار خود قرار دهند و به تبلیغ ارزش ها و شاخص های انقلابیگری بپردازند.

 

این مسئول تاکید و خاطرنشان کرد: در بحران هایی که برای جامعه پیش می آید، انتظار است اصحاب رسانه برای آگاه کردن و آرام کردن جامعه تلاش کنند.

 

وی در خصوص جشنواره ابوذر نیز گفت: علت نامگذازی این جشنواره به ابوذر مفاهیم بسیاری دارد که از آن جمله ولایت پذیری و صداقت ابوذر یار پیامبر(ص) در رساندن اخبار بوده است.

 

معاونت هماهنگ کننده سپاه حصرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: حدود ۱۸۶ اثر در ۷ عرصه از جمله یادداشت، سرمقاله، خبر، گزارش و مستند به این جشنواره سال شده است که به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

 

وی ادامه داد: همچنین در این برنامه از خانواده شهدای رسانه و افرادی که در زمینه خدمت رسانی در مناطق زلزله زده موثر واقع شدند، تقدیر خواهد شد.

ارسال نظرات