خبرهای داغ:
ضرغامی در کرمانشاه مطرح کرد:

نگاه آقازادگی در رسانه معنا ندارد

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با بیان اینکه برخی در رسانه فقط از سر رفع تکلیف و نه تکلیف مداری فعالیت می کنند، گفت: نگاه آقازادگی در رسانه معنا ندارد.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۴۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، عزت‌الله ضرغامی امروز چهارشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در محل تالار وحدت کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر کشور گفت: واقعیت فتنه همان بود که در آن تصاویر نشان داده شد و آن جریان ضد امام(ره) و برانداز، تنها جمعیت قلیلی بود.

 

رئیس سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران افزود: هشدار ما در مورد این جریان نه برای تحریک، بلکه برای هشیار کردن مردم در این زمینه بود.

 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر به ویژگی های ابوذر که از یاران و اصحاب پیامبر بود، پرداخت و گفت: ابوذر صداقت و شجاعت داشت و برای همین هم زبان و مشی ابوذر ماندگار است.

 

ضرغامی تاکید کرد: رسانه اگر صداقت و شجاعت نداشته باشد، اصلا رسانه نیست و رسانه واقعی با صداقت و شجاعت قابل ارزیابی است.

 

رئیس سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران،  وظیفه رسانه خوب را انتقال دقیق پیام عنوان کرد.

 

وی گفت: متاسفانه برخی در رسانه از سر رفع تکیلف و نه تکلیف مداری فعالیت می کنند.

 

ضرغامی تصریح کرد: برخی فقط به این دلیل فعالیت رسانه ای می کنند که گزارشی بدهند، بودجه ای بگیرند و سابقه ای برای خود بسازند.

 

وی با بیان اینکه بدترین نگاه، نگاه آقازادگی به رسانه است، گفت: رسانه یک عشق، حال، وظیفه و رسالت  است و اینها با نگاه آقازادگی به رسانه همخوانی ندارد.

 

این مسئول تاکید کرد: روزنامه نگار حرفه ای کسی است که این نگاه ها را نداشته باشد و مانند ابوذر صداقت و شجاعت داشته باشد.

ارسال نظرات