خبرهای داغ:
تولیت مسجد مقدس جمکران:

پرسنل اورژانس سربازان خط مقدم نظام در حوادث هستند

تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: اعضای سازمان اورژانس، سربازان خط مقدم نظام در حوادث هستند.
کد خبر: ۸۹۷۹۳۳۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در دیدار با رئیس سازمان اورژانس کشور ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)، اظهار کرد: اعضای سازمان اورژانس، سربازان خط مقدم نظام در حوادث هستند.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: فعالیت و حرکت شما، سپاه پاسداران و ارتش در زلزله کرمانشاه واقعا جهادی بود و برای حادثه‌ای به این عظمت، نقش بسیار خوبی ایفا کردید.

وی ادامه داد: هیچ نظامی در جهان به اندازه ایران به مردم خدمت نکرده است و هر چه هم این خدمات زیاد باشد، باز هم بدهکار مردم است، در حالی که کشورهای مدعی تمدن و به اصطلاح ابر قدرت هرگز به این صورت در حوادث مشابه به فریاد مردمشان نمی‌رسند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان اینکه باید مستندی از اقدامات سازمان اورژانس کشور و دیگر ارگان‌های خدمت‌رسان در صحنه کرمانشاه تهیه و با دیگر کشورها مقایسه شود، تصریح کرد: ملتی در ایران زندگی می‌کنند که در زلزله کرمانشاه شاهد بودیم هر کس به شکل خودجوش در منطقه حاضر می‌شد و اقدام به کمک‌رسانی می‌کرد و هر کس در حد و توان خود هر کمکی از دستش برمی‌آمد، دریغ نمی‌کرد.

وی در ادامه تأکید کرد: آنچه که از سوی دستگاه‌های مختلف انجام شد، ماندگار است و برای تاریخ باید بیان شود. اگر امکانات و آمادگی‌های مراسم اربعین امام حسین(ع) نبود، این امکانات با آن سرعت حاضر نمی‌شد و ممکن بود ضایعات و کشته‌های بیشتری را شاهد باشیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه یقینا کاری که با قصد قربت باشد، بالاترین ثواب‌ها را در بردارد، بیان کرد: در چنین اتفاقات و حوادثی شیعه و سنی برای ما تفاوتی ندارد و هر کس باشد، به کمک او خواهیم شتافت.

وی اظهار کرد: مطمئن باشید که انبوهی از پاداش و اجر الهی نصیب همه کسانی که در صحنه و یا خارج از صحنه پشتیبانی کرده‌اند، شده است، پاداش کاری که برای خدا باشد، محدودیت ندارد و بهشتی نصیب او می‌شود که پهنای آن به‌وسعت آسمان‌ها و زمین است.

ارسال نظرات