خبرهای داغ:
در رشته پرتاب وزنه

پرتاب‌گر مطرح قم از كسب سهميه آسيا بازماند

پرتاب‌گر مطرح رشته دووميداني استان قم بعد از دو دوره حضور در پيكارهاي قهرماني داخل سالن آسيا از كسب مجوز سومين حضور متوالي خود در اين پيكارها بازماند.
کد خبر: ۸۹۷۹۳۴۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دوومیدانی‌کاران قم در راه حضور در مسابقات سال 2018 دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا ابتدا در پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میدان رفتند و مجوز حضور در انتخابی درون اردویی را کسب کردند اما یکی از بهترین‌های این رشته در چند سال اخیر از کسب سهمیه محروم شد.

با توجه به نتایجی که در مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا به دست آمد دو تن از دوومیدانی‌کاران قم یعنی محمدحسین اسکندری و رضا ملک‌پور شانس حضور در این رقابت‌ها را به دست آوردند اما در آخرین رکوردگیری تیم ملی، اسکندری به سهمیه آسیا دست پیدا نکرد.

محمدحسین اسکندری در مسابقات پرتاب وزنه قهرمانی کشور با ایستادن روی سکوی دوم موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی شد تا بر اساس تصمیم کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی یک رکوردگیری دیگر بین این دوومیدانی‌کار مطرح قم با دو مدعی دیگر برگزار شود.

در این رشته علی ثمری از تهران عضو فیکس تیم ملی بود و از بین شاهین مهردلان از خراسان‌رضوی،  شاهین جعفری از تهران و محمدحسین اسکندری از قم که به اردو راه یافتند، پس از ارزیابی عملکرد در طول مدت اردو، دو نفر انتخاب شدند اما این انتخاب نصیب اسکندری ملی‌پوش دوومیدانی قم نشد.

مرحله نهایی انتخاب ملی‌پوشان رشته پرتاب وزنه تیم ملی برای شرکت در مسابقات 2018 داخل سالن قهرمانی آسیا در سالن سرپوشیده آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد و محمدحسین اسکندری از قم، شاهین مهردلان از خراسان‌رضوی و شاهین جعفری ازتهران به رقابت پرداختند.

در جریان رکوردگیری این رشته محمدحسین اسکندری با بدشانسی موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی نشد، در حالی که شاهینمهردلان از خراسان‌رضوی و شاهین جعفری به ترتیب اول و دوم شدند و اسکندری روی سوم ایستاد تا سهمیه آسیا از دست نماینده قم خارج شود.

ارسال نظرات