خبرهای داغ:

مشکلات موجود به دلیل کم کاری مسئولان است

امام جمعه فرخشهر گفت: مشکلات و مسائل موجود در برخی از بخش‌های کشور به‌دلیل کم‌کاری مسئولان است.
کد خبر: ۸۹۷۹۸۳۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام سیدمحمد احمدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه فرخشهر با بیان اینکه گرامیداشت سالروز تاریخی ورود امام خمینی (ره) باید مورد توجه همگان قرار بگیرد، اظهار کرد: خاطرات دوران پیروزی انقلاب اسلامی مصداق بارز اراده خداوند است و همه باید بدانند اراده الهی بر همه اراده‌ها برتری دارد.

وی ادامه داد: جشن‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید به‌ بهترین نحو توسط همه آحاد مردم و دستگاه‌های اجرایی با رنگ و بوی فاطمی برگزار شود و همچنین این ایام بهترین فرصت برای مطالعه و آگاهی در رابطه با چهره واقعی نظام طاغوت است.

امام جمعه فرخشهر در ادامه با اشاره به سخنی از امام راحل که فرمودند همین موضوع برای ذلت مردم ایران در دوران طاغوت کافی است که در آن دوران یک سگ آمریکایی بر شاه ایران شرف داشت، افزود: 60 هزار مستشار آمریکایی در زمان طاغوت در کشور ایران جولان می‌دادند و به جان، مال و ناموس ایران متعرض بودند و حق توحش نیز دریافت می‌کردند.

احمدی خاطرنشان کرد: مشکلات و مسائل موجود در برخی از بخش‌های کشور به‌دلیل کم‌کاری مسؤولان است، اما با وجود مشکلات و نقص‌ها در کشور باید بدانیم که نظام جمهوری اسلامی یک نظام الهی و مقتدر در تمامی زمینه‌ها است.

وی با بیان اینکه دشمن با القای یأس و ناامیدی و همچنین تلاش برای اثبات ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی درصدد ناامید کردن جوانان از آینده انقلاب اسلامی است، گفت: مهم‌ترین دلیل استکبار جهانی برای القای این مسئله در بین جوانان و مردم کشور ایران، اثبات ناکارآمدی اسلام در اداره حکومت است در حالیکه امروزه جمهوری اسلامی ایران نظامی مقتدر در جهان به‌شمار می‌آید.

خطیب نمازجمعه فرخشهر در پایان افزود: مردم کشور در همه حال باید پیرو دستورات ولایت فقیه باشند، زیرا در برهه‌های خاص شاهد هستیم که تشخیص حق از باطل توسط افراد به‌علت شایعات گسترده غیرممکن می‌شود و انسان قدرت تحلیل خود را از دست می‌دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار