مراسم تکریم و معارفه شهردار وحدتیه برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه شهردار وحدتیه با حضور مدیر کل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر و جمعی از مسئولین بخش در سالن اجتماعات شهرداری وحدتیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۱۲۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، امام جمعه موقت وحدتیه در این مراسم ضمن خوشامدگویی به شهردار جدید وحدتیه و سایر مسئولین و قدردانی از زحمات صفایی شهردار سابق این شهر و سرپرست شهرداری، اظهار کرد: شورای شهر خدمات ارزنده‌ای تاکنون در سطح شهر داشته است که خدمت رسانی به مردم یک باب خیری است که به سوی مردم باز شده است و لازم است که قدر آن را بدانیم.
حجت الاسلام سید باقر حسینی افزود: روند انتخاب شهردار گرچه طولانی شد اما این موضوع، حساسیت و حس مسئولیت پذیری شورای شهر را نشان می دهد که در این جا از اعضای شورای شهر درخواست می‌کنم ضمن این که به عملکرد شهردار و مجموعه شهرداری نظارت می‌کنند استقلال شهردار در انجام فعالیت‌های عمرانی و توسعه شهری را نیز حفظ کنند.
مدیر کل روستایی و امور شورا‌های استانداری بوشهر نیز در این مراسم ضمن اشاره به روند انتخاب شهردار جدید وحدتیه گفت: اعضای شورای شهر وحدتیه که عصاره مردم این شهر هستند به اتفاق آرا حسین عباسی را به عنوان شهردار این شهر به استانداری معرفی کردند که پس از تایید استعلامات صورت گرفته از سوی مراجع ذی صلاح، استانداری این انتخاب را از بعد سلامتی، پاکدستی و مدیریت شهری یک شهردار بررسی و پس از انجام این مراحل با صدور حکمی حسین عباسی را به عنوان شهردار جدید وحدتیه منصوب کرد.
مهرداد ستوده به سطح توقعات خود از شهردار وحدتیه اشاره و خاطرنشان کرد: از شهردار جدید وحدتیه درخواست دارم نسبت به تکریم ارباب رجوع، حمایت از آیین‌های مذهبی، انتقادپذیری و شفاف سازی نهایت تلاش خود را بکار بگیرد.
حسین عباسی شهردار جدید وحدتیه نیز ضمن تقدیر از زحمات صفایی شهردار سابق این شهر به برنامه‌های خود در توسعه شهر اشاره و اظهار کرد: با شعار "خدمت و سازندگی" به وحدتیه آمده ام که اتمام پروژه‌های نیمه تمام، آسفالت خیابان‌ها و معابر، توسعه فضای سبز، حمایت از هیات‌های مذهبی، انجمن‌های ادبی، فرهنگی و ورزشی و سازمان های مردم نهاد از اولویت های کاری است و در این راستا صداقت، شفافیت و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار می‌دهم.
ارسال نظرات