خبرهای داغ:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات قاینات خبر داد

اعزام 27نفر از روستای کرغند برای ساخت و ساز به کاظمین

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات قاینات گفت: 27نفر نیروی متخصص برای طلاکاری و ساخت و ساز به مدت یک ماه به کاظمین اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۱۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، غلامی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات قاینات در مراسم بدرقه 27نفر از مردم برای ساخت وساز عتبات عالیات گفت: یکی از کارهای بزرگی که ستاد بازسازی عتبات عالیات انجام می‌دهد ساخت بزرگترین مجموعه صحن و سرای زیارتی در جهان اسلام است.

وی عنوان کرد: این نیروهای متخصص برای طلاکاری و ساخت و ساز به مدت یک ماه به کاظمین اعزام می شوند.

وی بیان داشت: این کار بزرگ و ارزشمند احداث صحن حضرت زهرا (س) است که بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع زیربنا دارد و در یک ساختمان ۴ طبقه درکنار مرقد شریف حضرت علی (ع) در حال ساخت است.

غلامی  اضافه کرد: مردم  خراسان جنوبی نیز در تامین بخشی از این صحن وسرای حضرت زهرا(س) نقش اساسی دارند  و علی رغم خشکسالی های چند ساله ، اما از عشق وعلاقه مردم به اهل بیت کم نشده  است.

 وی ادامه داد: خراسان جنوبی  جزء استانهای برتر در کمک به بازسازی عتبات عالیات  درسال گذشته و امسال بوده است و مردم این دیار نیز با کمک به تکمیل وساخت حرمین شریفین در کاظمین، صحن وسرای حضرت زهرا(س)در نجف اشرف و همچنین صحن عقیله بنی هاشم در کربلای معلی توانسته اند گام ها وقدم های خیر وموثری بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها