خبرهای داغ:
رئیس ستاد راهیان نور سپاه گرگان؛

اعزام 1500 گرگانی به اردوهای راهیان نور

سرهنگ دوم پاسدار علی دیلم کتولی از اعزام 1500 نفر از مردم گرگان به اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۶۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرهنگ دوم پاسدار علی دیلم کتولی رئیس ستاد راهیان نور سپاه ناحیه گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار داشت: راهیان نور یک فرصت طلایی است که می توان نسل جوان را با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس گره زد.

وی درادامه افزود: آنچه امروز برای این حرکت بزرگ فرهنگی مورد نیاز است ایجاد و خلاقیت و نو آوری برنامه های فرهنگی در یادمانها و در طول مسیر راه است تا ذهن نسل چهارم انقلاب با باورهای معنوی و اعتقادی نسل اول و دوم انقلاب پیوند بخورد.

دیلم با اشاره به اعزام 1500 گرگانی به اردوهای راهیان نور در سال 96 گفت :مردم و دانش آموزان شهرستان گرگان از ابتدای سال 96 در قالب اردوهای راهیان نور غرب و شمالغرب و جنوب به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام شده اند که این روند نیز تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

وی همچنین در پایان ابراز کرد : راهیان نور محلات شهرستان گرگان نیز در هفته پایانی اسفند ماه 96 و همچنین فروردین ماه سال 97 برگزار خواهد شد که این اردو بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور همچون هویزه ، شلمچه ،اروند کنار ، کربلای 4 و دیگر مناطق خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار