خبرهای داغ:
در دیدار قالیباف با آیت الله نوری همدانی صورت گرفت

ارائه سند تحويل و تحول شهرداري تهران به آیت الله نوری همدانی

شهردار سابق تهران در دیدار آیت الله نوری همدانی، سند تحویل و تحول شهرداری تهران در دوران مدیریت خود را به این مرجع تقلید ارائه کرد.
کد خبر: ۸۹۸۲۳۸۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدباقر قالیباف ظهر امروز در دیدار آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به عملکرد مدیریتی خود در شهرداری تهران اظهار کرد: گزارش عملکرد خلاصه و به سند تبدیل شده با عنوان سند تحویل و تحول در پایان دوره در شورای چهارم به صورت قانونی تصویب شد و سپس این سند به شورای پنجم که مشغول به کار شدند تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این در شهرداری چنین رسمی نبود و نهادهای عمومی غیردولتی بر اساس قانون مکلف هستند که هر 6 ماه یک بار به مردم نیز گزارش کار ارائه دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جا به جایی بین دوره‌ای گفت: این امر اضافه شده که بین هر دوره‌ای که جا به جا می‌شود سند تحویل و تحول وجود داشته باشد تا مشخص شود چه از شهرداری تحویل و چه از شهرداری دریافت شده که یک نسخه از سند امروز به شما تقدیم می‌شود.

وی به توفیق خدمت در مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: در فرصت مناسب نیز گزارشی در این بخش خدمت شما می‌گویم. امیدواریم بتوانیم در مسیر خدمت‌گزاری به مردم، انقلاب و تحقق آرمان‌های امام و شهدا موفق عمل کنیم و در مسیر تحقق اهداف و باورها گام برداریم.

ارسال نظرات