خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان ؛

تمام دشمنی استکبار با اسلام ناب است /انقلاب اسلامی مقدمه ساز ظهور است

سردار صادقی در همایش فاطمیون عصر ظهور فاصله طبقاتی بین اقشار مختلف مردم را تبلور رفتار مسئولین عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۸۲۴۵۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛

 سرتیپ دوم پاسدار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا در همایش فاطمیون عصر ظهور که به همت بسیج جامعه زنان سپاه گرگان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی خود نباید شاهد حقوق های نجومی ، فاصله طبقاتی بین اقشار مختلف جامعه باشد.

وی در ادامه با اشاره به فاصله طبقاتی در جامعه افزود:حقوق های نجومی، فاصله بین غنی و فقیر ، فاصله ای است که از تبلور رفتار مسئولین جامعه به منسه ظهور می رسد و این داغ زیبنده جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سالگرد پیروزی خود نیست.

سردارصادقی همچنین بیان کرد:ما میتوانیم به استقلال اقتصادی برسیم همچنان که در حوزه های نظامی و دفاعی و امنیتی رسیده ایم و امروز همه کشورهای استکباری دنیا دلهره مبارزه با انقلاب اسلامی ایران را دارند.

فرمانده سپاه نینوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فروپاشی نظامات تقسیم بندی دنیا با تبلور و ظهور انقلاب اسلامی گفت : امام (ره) و مردم پیرو امام خمینی(ره) با 2 اصل حاکمیت دینی و استقلال و آزادی بعد از 200 سال سردمداری تفکرضد دینی در مکتب شرق (کمونیستی) و مکتب غرب (امپریالیستی) را با فروپاشی همراه ساخت و این مرجع دینی(امام خمینی) دین را از این محرومیت و مظلومیت و جدائیش از جامعه و حاکمیت نجات داد.

وی ادامه داد: امام (ره) به هر دو ابرقدرت دنیا (شرق و غرب ) نه بزرگ میگوید و معتقد است که دین میتواند حاکمیت داشته باشد و کشورها میتوانند بدون وابستگی به ابرقدرت ها خود را اداره کنند.

سردار صادقی با اشاره به اینکه دشمنی استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی برای نفی حاکمیت دینی و اسلام ناب است گفت: دشمنی استکبار برای جغرافیای طبیعی ، انرژی و ظرفیت های مادی و اقتصادی و یا فن آوری ها موشکی نیست بلکه دشمنی آنها برای این است که پس از 200 سال طراحی استکبار جهانی برای بردن جامعه و مردم و جدائی آنها از دین ،کشوری جرأت میکند روی پای خود بایستد و با تکیه بر اسلام ناب محمدی توانسته به امریکا و ابرقدرتهای جهان نه بگوید.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد : تا زمانی که انقلاب اسلامی روی پای خود بایستد و براین موضوع اسرار بورزد و براین مبانی (حاکمیت دینی ، استقلال و آزادی) استوار است دشمنی وجود دارد.

وی همچنین ابرازداشت:کشورهای اسلامی زیادی وجود دارد که در ظاهر اسلامی است اما در باطن اجزاء مختلف آن غیر دینی میباشد و برای اینکه جامعه را از تفکر دینی جدا کنند آیات جهاد و حتی علوم انسانی خود را حذف و دستخور تغییرات میکنند تا نسل جوان و دانشجویان با مکاتب اسلام ناب آشنا نشوند واین در حالی است که در جمهوری اسلامی ایران اصول و مبانی حاکمیتی برگفته از قرآن کریم است.

صادقی افزود : انقلاب اسلامی ایران توانسته پس از 39 سال روی پای خود بایستد و به مسیر رو به جلو خودش ادامه بدهد و در این مسیر شهدای نسل سوم انقلاب (مدافعان حرم) که میانگین سنی آنها از 30 سال نیز تجاوز نمیکند ثابت کرده اند که با همه تهدیدها و شبیخون های فرهنگی و جنگ نرم دشمن ، برای احقاق حق حاکمیت دینی و برای استمرا آرمانهای انقلاب اسلامی حاضرند هزاران کیلومتر دورتر از جمهوری اسلامی با جهاد و شهادت به مقابله با دشمنان بپردازند که این نتیجه همان باور دینی است که در جوانان ما وجود دارد.

فرمانده سپاه نینوا  با بیان اینکه این انقلاب توانسته در درون خود چنان باور منسجم و دقیق بوجود بیاورد گفت: این انقلاب با اتکا بر باورهای دینی توانسته هرگونه تهدیدهای دشمنان را پاسخ بدهد و توانسته دشمن را به زانو در بیاورد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت : رهبر معظم انقلاب در فرایند حاکمیت دینی مدلی را طراحی کرده اند که ما در پیروزی انقلاب اسلامی در تشکیل جمهوری اسلامی ایران و تثبیت 39 ساله آن موفق بوده ایم اما در مرحله سوم که تشکیل دولت اسلامی وجامعه اسلامی و تمدن اسلامی است هنوز راه زیادی را در پیش داریم.

سردار صادقی در پایان خاطر نشان کرد:تحقق دولت اسلامی ، تحقق جامعه اسلامی و تحقق جامعه اسلامی ، تحقق تمدن اسلامی را در پی خواهد داشت و امروز شما خواهران فاطمی آمده اید تا با تجدید پیمان با مقام معظم رهبری و آرمانهای انقلاب اسلامی آمادگی خود را برای تحقق این هدف بزرگ اعلام نمایید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار