خبرهای داغ:
امروز پایان یافت ؛

یکصد و سی و دومین دوره بصیرت در لشکر ۳۰ گرگان

یکصد و سی و دومین دوره کلاس های بصیرت ویژه همسران کارکنان ارتش در لشکر ۳۰ گرگان با معرفی افراد برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۶۳۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۶

یکصد و سی و دومین دوره بصیرت در لشکر ۳۰ گرگان

به گزارش خبرگزاری گلستان ، آئین اختتامیه این دوره با حضور امیر سرتیپ ۲ مهدی معمارباشی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰، امیر سرتیپ ۲ ایرج تذکری جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰، امیر سرتیپ ۲ سعید اثنی عشریه فرمانده تیپ ۲۳۰، حجت الاسلام محمدحسن عبدی رییس عقیدتی سیاسی تیپ ۲۳۰، سرهنگ علوی فرمانده حفاظت اطلاعات منطقه در گلستان و جمعی از کارکنان عقیدتی سیاسی و همسران کارکنان پایور ارتش در گرگان در تالار نور لشکر ۳۰ برگزار شد.
فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی در این مراسم به جایگاه واقعی زن در اسلام اشاره کرد و گفت: زن زمانی که دختر است برای پدرش دروازه بهشت، زمانی که همسر است مکمل شوهر و زمانی که مادر است، بهشت زیر پای او است.
امیر سرتیپ ۲ ستاد اثنی عشریه افزود: پیش از ظهور اسلام، جایگاه درستی درباره زنان وجود نداشت اما پس از ظهور و گسترش اسلام، زن به جایگاه حقیقی خود رسید.
وی با تاکید بر اینکه اسلام به زن ارزش و قدرت داد، افزود: زمانی که زن به خانواده، اولین نهاد اجتماعی وارد می شود به عنوان یکی از ستون های خانواده نقش بسزایی دارد.
فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی به برگزاری این دوره ها اشاره و اظهار کرد: پس از اتفاقات سال ۸۸، ضرورت ارتقاء سطح آگاهی و بینش میان نظامیان به ویژه کارکنان ارتش احساس شد که دوره های بصیرت در همین راستا برگزار می شود.

رضایت از حضور پرشور همسران کارکنان در دوره بصیرت
رئیس شعبه تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی تیپ و مسئول برگزاری این دوره نیز اظهار کرد: یکصد و سی و دومین دوره کلاس های بصیرت خوشبختانه با استقبال و حضور قابل توجه همسران کارکنان پایور برگزار شد که نشان دهنده ارزش قائل شدن خانواده ها به موضوع بصیرت افزایی است.
سرهنگ هادی درویشی تصریح کرد: در این دوره که از شنبه آغاز شده و تا امروز (سه شنبه) ادامه داشت، تلاش کردیم از اساتید و سخنرانان برجسته حوزه و دانشگاه استفاده کنیم که الحمدلله مورد توجه حاضران قرار گرفت.
وی ادامه داد: حضور رییس عقیدتی سیاسی و فرماندهان ارشد نظامی لشکر و تیپ در افتتاحیه و اختتامیه این دوره مایه دلگرمی برگزارکنندگان بوده است.
مسئول برگزاری این دوره خاطرنشان کرد: امروزه وسایل ارتباطی و مدرن زندگی خانواده ها را تحت الشعاع قرار داده و از همین رو نیاز است دوره های بصیرت افزایی با همت و دقت کاملی برگزار شود.
به گفته سرهنگ درویشی در پایان این دوره از ۲۷ نفر از همسران کارکنان پایور که مقالاتی با عنوان دلنوشته تقدیم کرده بودند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام /
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها