نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن عظمت و عزت خود را به رخ جهانیان می‌کشد/هدف انقلاب اسلامی برپایی عدالت بود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عظمت و قدرت ملت ایران و نظام اسلامی را به رخ جهانیان و دشمنان و حامیان آنان خواهد کشاند.
کد خبر: ۸۹۸۲۷۲۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های این هفته آئین عبادی سیاسی جمعه اراک با تاکید بر اینکه رعایت اخلاق مداری و تقوا در جامعه اسلامی بیش از همه باید توسط مسئولان مورد توجه قرار گیرد، گفت: مسئولان باید در برابر بیت‌المال حساسیت داشته باشند تا بیت‌المال در مسیر اهداف شخصی، گروهی و حزبی مصرف نشود.

وی افزود: بیت‌المال ارث شخصی عده‌ای نیست، بلکه ارث اسلام و قرآن، و متعلق به همه مردم است و هزینه کردن نامناسب بیت‌المال نارضایتی مردمی را به همراه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: بیت‌المال باید تنها در راه خداوند خرج شود، دولتمردان و مسئولان در تمام قوا باید آن  را رعایت کنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با تآکید بر اینکه هدف انقلاب اسلامی برپایی عدالت بود، گفت: مردم انقلاب کردند تا شاهد بی‌عدالتی و تبعیض نباشند پس حق دارند در برابر مشاهده رشوه، ناعدالتی، تبعیض و فساد گلایه‌مند شوندغ این وظیفه مسئولان است که به دور از کوچک‌ترین بی‌عدالتی قوانین را به درستی اجرایی کنند و اگر در همه امور حق محور و عدالت محوری انجام شود بسیاری از نارضایتی‌ها کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به ایام الله دهه فجر افزود: ضروری است که به بررسی عملکردهای سال های قبل بپردازیم تا بتوانیم از طریق اصلاح برنامه‌ها، عملکرد بهتری را به منصه ظهور گذاشته و رضایتمندی مردم را افزایش دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته دستاوردهای بسیاری داشته که باید برای مردم تبیین شود. باید با انسجام هر چه بیشتر همچون سال‌های گذشته یک‌دل و به رغم اختلاف نظرهای داخلی، پای انقلاب ایستاد و در مقابل دشمنان موج‌شکن بود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر چیز در کشور به وحدت و انسجام نیاز داریم تا با تمام توان از انقلاب اسلامی و خون شهدا پاسداری کرده و با همکاری و همدلی به رفع مشکلات موجود بپردازیم، گفت: این ایام فرصت خوبی است تا با تقویت وحدت و همدلی همانند یک کوه باعظمت روی پای خودمان بایستیم و تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و نشان دهیم که آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی کند.

وی بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه هم تأکید کرد و گفت: همه باید بار دیگر ۲۲ بهمن باعظمتی را تکرار کنیم و با حضور پرشور خود در این راهپیمایی، پایندی خود را به نظام  و آرمان‌های امام و رهبری بار دیگر به رخ دشمنان کشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به آغاز ایام فاطمیه بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) برای همه ما و در تمام اعصار یک الگو و اسوه بوده و خزانه‌ای عظیم از علم، ایمان، تقوا و عصمت در عالم وجود است که دومی ندارد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: دخت پیامبر گرامی اسلام(ص) در طول زندگی خویش در مبارزه با بدعت‌ها تلاش بسیاری کردند، سیره و روش زندگی و منش اخلاقی این بانوی بزرگوار باید در جامعه تبیین و الگوبرداری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات