خبرهای داغ:
امام جمعه کلاله :

دشمن از اسلام هراس دارد نه از بمب اتم

امام جمعه شهرستان کلاله گفت: دشمن از اسلام هراس دارد نه از بمب اتم؛ چرا که بسیاری از کشورهای جهان دارای بمب اتم هستند و اگر نگرانی بمب اتم بود، چرا در برابر کشورهای دیگر سکوت می شود!
کد خبر: ۸۹۸۳۱۵۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام رضا کشیری در مراسم استقبال نمادین از امام راحل(ره) گفت: چهل سالگی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، به معنای به بلوغ رسیدن این نظام است.

وی افزود: اگر دینداری و رهبری های امام خامنه ای نبود، الان این کشور تحت تسلط دشمنان قرار داشت.

امام جمعه کلاله تصریح کرد: غده سرطانی(اسرائیل) باعث بسیاری از ناآرامی ها در کشورهای جهان به خصوص در کشورهای جهان اسلام است.

کشیری گفت: دشمن از اسلام هراس دارد نه از بمب اتم؛ چرا که بسیاری از کشورهای جهان دارای بمب اتم هستند و اگر نگرانی بمب اتم بود، چرا در برابر کشورهای دیگر سکوت می شود!

وی تاکید کرد: اگر کشوری جز ایران بود، در مقابل آمریکا به زانو در می آمد ولی در حال حاضر این کشور(ایران) نه تنها در مقابل آمریکا ایستاده است، بلکه در مقابل دشمنان دیگر هم استقامت می کند.

امام جمعه کلاله یادآور شد: قبل از انقلاب بد گفتن از شاه و اسرائیل ممنوع بود و حتی شاه و سازمان امنیت نیز تحت نفوذ اسرائیل بودند و اسرائیل بسیاری از خواسته هاس نامشروع خود را به واسطه اینان در کشور ایران پیاده سازی می کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها