مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه روح‌الله خبر داد

اجرای طرح ویزیت رایگان در استان مرکزی به مناسبت دهه مبارک فجر

مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه روح‌الله گفت: در 22 بهمن‌ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طرح ویزیت رایگان در مراکز درمانی و بهداشتی سپاه روح‌الله اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۳۴۰۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱

سرهنگ پاسدار ابوالفضل غریبی مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه روح‌الله در گفتگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر با تاکید بر اینکه تحولات عظیمی به برکت انقلاب اسلامی در کشور رخ داده است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز مردم شاهد تحولاتی عظیم در عرصه‌های مختلف هستند که که ارائه خدمات درمانی و بهداشتی یکی از هزاران دستاورد انقلاب است.

وی افزود: افزایش امید به زندگی و همچنین ارائه خدمات درمانی و سلامت روستایی تنها بخشی از دستاوردهای انقلاب است در حوزه سلامت است و  وضعیت بهداشتی و درمانی در شهرها و روستاهای کشور به هیچ عنوان قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست.

مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه روح‌الله با اشاره به اقدامات این معاونت در دهه فجر گفت: این طرح در دو مرکز درمانی اراک و شهرهای محلات، خمین و ساوه اجرا و تمامی مراجعه کنندگان از خدمات ویزیت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

سرهنگ پاسدار غریبی عیادت از جانبازان و خانواده معظم شهدای بستری در بیمارستان و نیز جانبازان و خانواده‌های شهدا که بیماری خاص دارند را در دستور کار خود داریم.

وی برگزاری همایش به منظور گرامیداشت دهه فجر با حضور شاغلین مراکز درمانی و فضاسازی مناسب این ایام را از دیگر برنامه‌های اجرایی این معاونت در طول دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات