مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه دلیجان مطرح کرد

خودکفایی و استقلال سیاسی اصلی‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان خودکفایی و استقلال سیاسی را از اصلی‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۹۸۴۶۶۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

حجت‌الاسلام محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در سرکشی از نمایشگاه کانون فکری کودک و نوجوان در روستای «قالهر» گفت: در دوران عمر با برکت انقلاب اسلامی مردم سرافراز ایران شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و غیره بوده‌اند که این پیشرفت ها به برکت خون هزاران شهید و همچنین ایستادگی و مقاومت ملت بصیر و آگاه ایران به دست آمده است.

وی افزود: شرایط فعلی کشور با قبل از انقلاب بسیار متفاوت است، امروزه در تمامی عرصه‌ها ده‌ها برابر آن زمان پیشرفت و تعالی داشته‌ایم و لحظه به لحظه به آرمان‌های انقلاب نزدیکتر شده‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب کشور ما کشوری وابسته بود و حتی برای تامین کالاهای اساسی نیازمند واردات از کشورهای دیگر بودیم، اما پس از انقلاب با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» در تولید بسیاری از کالاها خودکفا شدیم و به کشوری مستقل و توانمند تبدیل شده ایم. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات