فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خبر داد

برگزاری یادواره 2600 شهید شهرستان اراک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از برگزاری یادواره 2600 شهید این شهرستان در روز نوزدهم بهمن‌ماه با سخنرانی آیت‌الله «سید احمد خاتمی» در اراک خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۴۶۹۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

پاسدار محمد رضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری اره 2600 شهید این شهرستان همزمان با نهمین روز از ایم الله دهه فجر خبر داد و گفت: ا اشاره به اینکه موضوع بزرگداشت یاد شهدا مقوله مهمی است، بیان کرد: شهدا با نثار جان خود، آرامش را برای کشورمان به ارمغان آوردند و حداقل وظیفه‌ای که در قبال شهدا بر عهده داریم این است که نگذاریم یاد آنان فراموش شود.

وی افزود: «یادواره شهدای شهرستان اراک» مقدمه‌ای برای برگزاری «کنگره شهدای استان مرکزی» است که در سال 1397 برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا مجلس ختم ساده با یک سخنران و مداح نیست بلکه هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و باتوجه به اینکه شهدای بسیاری برای حفظ انقلاب اسلامی جانشان را فدا کردند در آستانه سالروز عید انقلاب تصمیم گرفتیم این یادواره را برگزار و جامعه به ویژه نسل جوان را با آرمان‌های شهدا آشنا سازیم.

پاسدار رضایی خاطرنشان کرد: یادواره 2600 شهید شهرستان اراک با سخنرانی آیت‌الله سیداحمد خاتمی و شعرخوانی صابر خراسانی 19 بهمن‌ماه ساعت 9 صبح در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات