خبرهای داغ:
مدیر حوزه علیمه خواهران استان گلستان :

تحصیل بیش از ۱۳۰۰ دانشجو در حوزه‌های علیمه خواهران استان گلستان

مدیر حوزه علیمه خواهران استان گلستان با اشاره به پذیرش بیش از ۱۳۷۶ دانشجو در حوزه‌های علیمه خواهران استان، گفت: پذیرش طلبه خواهر برای سال تحصیلی ۹۷ در ۳ مقطع تا پایان بهمن‌ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۸۵۲۳۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام ایوب وردانی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره پذیرش در حوزه‌های علمیه استان اظهار داشت: امسال در 3 مقطع سطح 2، سطح سه و سطح 4 بیش از 530 دانشجو در استان گلستان پذیرفته می‎شود.

وی تاکید کرد: امسال در مقطع کارشناسی یا سطح دو 470 دانشجو، در مقطع کارشناسی ارشد و سطح سه 60 دانشجو و در مقطع دکتری هم 8 نفر دانشجو پذیرش خواهیم داشت.

مدیر حوزه علیمه خواهران استان گلستان تصریح کرد: علاقمندان تا پایان بهمن فرصت دارند تا در هریک از این مقاطع تحصیلی ثبت‌نام کنند البته با توجه به زمان اعلام شده احتمال دارد این زمان تمدید شود.

وردانی اظهار داشت: در حوزه‌های علمیه خواهران گلستان  1376 طلبه در 3 مقطه در حال تحصیل هستند و تاکنون هم 1662 طلبه از مدارس حوزه علمیه خواهران گلستان فارغ التحصیل شده‌اند.

مدیر حوزه علیمه خواهران استان گلستان خاطرنشان کرد: در استان گلستان بیش از 13 مدرسه علوم دینی که 11 مدرسه سطح دو، یک مدرسه سطح 3 در 3 رشته و یک مدرسه تخصصی در مقطع دکتری فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: امسال برای شهرستان کلاله هم مجوز احداث حوزه علمیه اخذ شده و مقدمات کار در حال انجام است و با اتمام مراحل کار سال آینده در مقطع سطح 2 پذیرش طلبه خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها