خبرهای داغ:
به مناسبت دهه مبارک فجربرگزارشد ؛

اولین همایش سبک زندگی اسلامی در محله کوی بازرگانی گرگان

اولین همایش سبک زندگی اسلامی در محله کوی بازرگانی گرگان به همت پایگاه بسیج عاشقان روح ا... حوزه انقلاب سپاه گرگان برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۸۵۷۶۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ اولین همایش سبک زندگی اسلامی در محله کوی بازرگانی به همت پایگاه بسیج عاشقان روح الله حوزه انقلاب سپاه گرگان در فاطمیه مسجد المهدی صاحب الزمان (عج) با حضور اقشار مختلف مردم برگزارشد.

در این مراسم حجت الاسلام اسفندیاری مسئول بنیاد امامت استان گلستان اذعان داشت: یکی از ابعاد پیشرفت با مفهوم اسلامی عبارت است از سبک زندگی کردن، رفتار اجتماعی، شیوه‌ی زیستن  که این یک بُعد مهم است.

وی درادامه افزود: اگر به معنویت و رستگاری معنوی اعتقادی هم نداشته باشیم، برای زندگی راحت، زندگی برخوردار از امنیت روانی و اخلاقی، باز پرداختن به سبک زندگی مهم است،بنابراین مسئله، مسئله‌ی اساسی و مهمی است.

اسفندیاری با بیان اینکه بدبختی امروز دنیا و بشر به‌خاطر این است که جوابهای درستی را در مسائل سبک زندگی نمی تواند بدهد گفت : پاسخهای غلط، پاسخهای انحرافی، پاسخهای گمراه‌کننده امروز به اینجا رسیده است که دنیا امنیّت ندارد، صفا ندارد، معنویّت ندارد، آرامش روحی ندارد، دلهای آحاد جامعه با یکدیگر صاف نیست.

مسئول بنیاد امامت استان گلستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با سبک زندگی اسلامی ابراز داشت: مسئله‌ی سبک زندگی نکته‌ی  است که رهبر انقلاب اسلامی به آن اشاره کرده اند و افزودند که در مقابل این هجمه، دفاع کردن و دور خود حصار کشیدن کافی نیست، بلکه می‌توان با تبیین سبک زندگی اسلامی و بیان مفاهیم و مبانی اخلاقی، سیاسی و فرهنگی به شکل های مختلف همچون شاعران در شعر ،اساتید دانشگاه و حوزه علمیه به طور دیگر به وظیفه‌ی خود عمل کنند.

حجت الاسلام اسفندیاری در پایان خاطر نشان کرد:با توجه به بیانات مقام معظم رهبری باید سبک زندگی اسلامی ایرانی را در اندیشه و عمل دنبال کرد زیرا مسئله‌ی مهمّی است و با رویش فکر کنیم، مصداقهایش را مشخّص وبعد خودمان به آن جامه عمل بپوشانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها