خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف:

سیره امام راحل الگویی برای مسئولان باشد

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور گفت: امام خمینی(ره) همواره خود را از مردم عادی و مستضعف جامعه می دانست و در تلاش بود تا مانند آنها زندگی کند و همه مسئولان نیز باید سیره حضرت امام را الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۸۶۲۰۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

سیره امام راحل الگویی برای مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، غلامرضا حسن پور چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه فجر در سالن اجتماعات اتاق اصناف قم در سخنانی، ساده زیستی، زهد، تقوا و دفاع از محرومان را از ویژگی های مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی توصیف کرد.
وی افزود: امام هیچ وقت به مردم دروغ نگفت و به همین علت مردم نیز از او تبعیت نموده و در همه عرصه های انقلاب حضور چشمگیری از خود به نمایش گذاشتند.
وی با اشاره به نقش رهبری حضرت امام در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امام راحل در مسیر انقلاب با گذشتن از مال و جان خویش و تقدیم فرزندش حاج آقا مصطفی از هیچ مجاهدت و فداکاری دریغ نکرد.
حسن پور در ادامه سخنان خود با تاکید بر این که نباید هیچگاه مرعوب تهدیدهای آمریکا شویم، گفت: حضور هوشیارانه و آگاهانه مردم در صحنه ضامن بقای نظام اسلامی است.
وی اضافه کرد: امروز دشمن به شدت در تلاش است به روش های گوناگون میان مردم و انقلاب اسلامی فاصله ایجاد کند، از این رو باید خیلی مراقب باشیم.
وی با بیان این که نباید بگذاریم افراد شروری مانند رضاخان و محمد رضا شاه پهلوی را برای نسل جدید خوب جلوه دهند، افزود: در حالی که بحرین تا سال 1350 بخشی از خاک ایران محسوب می شد، رژیم شاه آن را به انگلیسی ها فروخت، ولی اکنون خیلی عجیب است که خاندان خبیث پهلوی را به عنوان آبادگر و میهن پرست معرفی می کنند.
رئیس بسیج اصناف کشور یادآور شد: تحریف تاریخ در حالی از سوی دشمنان صورت می گیرد که هنوز افراد کهنسال و نسلی که به خوبی دوران سیاه طاغوت را درک کرده، وجود دارند و معلوم نیست که چند سال دیگر که این نسل وجود ندارد، تاریخ چگونه روایت می شود.
حسن پور، تبیین واقعیت های موجود پیرامون سلسله پهلوی را برای نسل جوان ضروری دانست.
وی با اشاره به برنامه های مخرب تبلیغاتی دشمن برای تضعیف اعتقادها و باورهای جامعه افزود: امروز موضوع حجاب اجباری به عنوان حربه ای در دست دشمنان قرار گرفته و اهانت به لباس روحانیت نیز از جمله اقدام های ضد دینی دشمن است، غافل از آنکه کفن یک طلبه و فرد روحانی روی سرش قرار دارد و تا آخر ایستاده و از رسالت خود دست بر نمی دارد.
وی افزود: امروز هر کس بخواهد از ارزش ها پاسداری کند، از سوی دشمن ملامت می شود، ولی باید باورهای دینی را در خود به گونه ای تقویت کنیم که از ملامت ها هراسی نداشته باشیم.
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصناف افزود: در سال 57 بسیاری از کسبه، بازاریان و تجار به فرمان حضرت امام برای مدتی کار خود را تعطیل کردند و این اقدام تاثیر زیادی در پیروزی انقلاب داشت.

ارسال نظرات