خبرهای داغ:
به همت حوزه عاشورا سپاه گالیکش برگزار گردید :

تصاویر/گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در روستای تراجیق گالیکش

مراسم گرامیداشت دهه فجر به همت حوزه عاشورا در روستای تراجیق با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش و فرماندار شهرستان و مسئولین نهادهای دولتی و آحاد مردم و بسیجیان در مسجد روستای تراجیق برگزار گردید .
کد خبر: ۸۹۸۶۲۷۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، مراسم گرامیداشت دهه فجر به همت حوزه عاشورا در روستای تراجیق با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش و فرماندار شهرستان و مسئولین نهادهای دولتی و آحاد مردم و بسیجیان در مسجد روستای تراجیق برگزار گردید .

عباسعلی ترشیزی  مسئول نمایندگی ولی فقیه در مراسم گرامیداشت دهه فجر در جمع مردم روستای تراجیق گفت : انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و ما اگر امروز مقابل آمریکا  می ایستیم  و از هیچ چیزی هراس نداریم بخاطر جراتی است که از امام (ره) به ما داده است و ما امروز در مقابل استکبار ایستادگی می کنیم و هیچ هراسی از آمریکا و متحدانش نداریم .

وی در ادامه افزود : رژیم پهلوی در زمان قدرت خود تنها مزدور منطقه بودند و خیانت های زیادی در حق مردم عزیز ایران نمودند  و درچنین فضایی امام خمینی آمد و انقلاب اسلامی را بر اساس دین و شرعت اسلامی پای گذاری نمود و ما امروز تمام امکانات رفتهی از قبیل برق و گاز و آب و ... را در روستاهای دور افتاده برخور دار نموده ایم و این بخاطر این نظام و انقلاب و تسلیم نشدن در برابر استکبار است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها