خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

ارسال 1525 اثر به دبیرخانه جشنواره «هنر ماندگار» در همدان

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از ارسال یک هزار و 525 اثر در هفت رشته اصلی به دبیرخانه جشنواره «هنر ماندگار» خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۶۳۵۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

ارسال1525 اثر به دبیرخانه جشنواره «هنر ماندگار» در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی بقایی امروز در آیین اختتامیه جشنواره «هنر ماندگار» با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی محصول خدمت ایثارگران و خانواده‌های آنان است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز رونمایی از تقریظ‌های مقام معظم رهبری در چهار کتب دفاع مقدس نویسندگان همدانی عنوان کرد: حضرت آقا در تقریظ‌های خود خانم ضرابی زاده و سردار حسام را ستارگان اقبال استان همدان معرفی می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: سال گذشته در 20 بهمن ماه تقریظ‌های مقام معظم رهبری بر چهار اثر همدانی «گلستان یازدهم»، «وقتی مهتاب گم شد»، «آب هرگز نمی‌میرد» و «دختر شینا»  انجام شد که این تقریظ ها مسئولیت  رزمندگان، نویسندگان، پیشکسوتان و مردم همدان را سنگین‌تر و افتخار آنها را بیشتر کرد.

وی ضمن درخواست از مسئولین و تصمیم‌گیران ارشد استان در راستای بزرگداشت سالروز رونمایی از تقریظ‌های رهبری تاکید کرد: باید مسئولین ارشد استان به شورای فرهنگی عمومی کشور 20 بهمن ماه را به عنوان روز ادبیات دفاع مقدس در تاریخ این کشور ثبت و ماندگار کنند.

بقایی با بیان اینکه استان همدان در مرحله بالندگی، رشد و تعالی است، گفت: استان همدان در هنر انقلاب و بسیج حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که این تنها به کمک هنرمندانی است که در جشنواره «هنر ماندگار» خوش درخشیدند.

وی عنوان کرد: در استان همدان آثاری در راه است که اگر به دست حضرت آقا برسد به طور قطع موج دیگری از افتخارات استان را رقم خواهد زد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در راستای بزرگداشت رویداد بزرگ و کم‌نظیر 20بهمن ماه، جشنواره بزرگ تولیدات فرهنگی، هنری و ادبی بسیج  با عنوان «هنر ماندگار» برگزار شد، افزود: این جشنواره در هفت بخش و  در 25 رشته مختلف برگزار شد.

وی با بیان اینکه فراخوان آثار در آذر ماه و و ارسال آثار تا 30 دی ماه ادامه داشت، گفت: طی این مدت یک هزار و 525 اثر در هفت رشته اصلی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

بقایی به برگزاری مسابقه «آب و مهتاب» در همدان اشاره و خاطرنشان کرد: امسال مسابقه‌ای تحت عنوان «آب و مهتاب» که فراخوانی از کتاب‌های «آب هرگز نمی‌میرد» و«وقتی مهتاب گم شد» بود در همدان برگزار شد که 2هزار و 306  نفر در آن شرکت کردند که طی این مراسم از برندگان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات