خبرهای داغ:
رئیس ستاد دهه فجر سپاه نینوا گلستان:

نورافشانی و گلبانگ الله اکبر در شهرهای گلستان اجرا می‌شود

رئیس ستاد دهه فجر سپاه نینوا گلستان گفت: شامگاه شنبه مراسم نورافشانی و گلبانگ الله اکبر به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای گلستان اجرا می‌شود
کد خبر: ۸۹۸۶۶۰۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از فارس ، سیدموسی حسینی اظهار کرد: جشن سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با گلبانگ الله اکبر همراه با نورافشانی شامگاه فردا 21 بهمن ماه 1396 در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم با همکاری و تلاش کمیته بسیج ستاد دهه فجر سپاه گرگان از ساعت 20 و 30 دقیقه در محل گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: این مراسم در دیگر نقاط استان نیز با محوریت سپاه‌های شهرستان و همکاری نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.

حسینی گفت: برگزاری جشنواره طرح‌های اقتصاد مقاومتی، افتتاح پایگاه بسیج محله کتوک و بصیرآباد در سپاه ناحیه گمیشان و یادواره شهداء فجرآفرین در شهرستان گنبدکاووس از دیگر برنامه‌های شاخص ستاد دهه فجر سپاه نینوا استان گلستان است که در روز شنبه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: یادواره شهداء فجرآفرین از ساعت 18 در مسجد قائمیه شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد و بانک تکبیر الله اکبر نیز شامگاه شنبه ساعت 21 در سراسر استان اجرا می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: انشاالله در روز یکشنبه 22 بهمن ماه 1396 نیز همه باهم حضور گسترده خود را در راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن به نمایش خواهیم گذاشت.

حسینی بیان کرد: این مراسم از ساعت 9 صبح در گرگان و در شهرستان‌های مختلف استان گلستان آغاز می‌شود و حضور پرشور بسیجیان و آحاد مختلف مردم در این راهپیمایی را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان گفت: بالغ بر 3 هزار برنامه تحت ٦٤٣ عنوان در طول دهه مبارک فجر در استان اجرا می‌شود که تا امروز غالب آنها اجرا شده است و اکثر موضوعات برنامه‌ها اقتصاد مقاومتی، یادواره شهداء، ورزش و جوانان و فعالیت‌های علمی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها