خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس:

ترس از دشمن مانع رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی است

امام جمعه فردوس گفت: اگر خون امام در رگ های انقلاب نبود جرات و شجاعت به یادگار نمی ماند و اکنون همانند قبل از انقلاب ذلیل بودیم ‌و همگان بدانند که تا زمانی که ترس از دشمن در وجودمان باشد انتظار رسیدن به آرمان های بلند انقلاب را نباید داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۶۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه فردوس در یادواره شهید مهدی عصاریان در جمع مردم فردوس عنوان کرد: انسان باید همیشه از گذشته درس بگیرد و نقاط قوت گذشته را شناسایی کند و به دنبال آن برود، مردم ایران قبل از انقلاب زمانی را پشت سر گذاشتند که در آن نماز، ولایت و مسجد مطرح نبود.

حجت الاسلام بابایی، جشن های ۲۵۰۰ ساله و صحبت نکردن درباره شاه و اسرائیل لایحه کاپیتولاسیون را از جمله خیانت های شاه و وجود محیط خفقان آور آن زمان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: امام راحل از همان ابتدای نهضت اسلامی، سیاست را با دیانت درآمیخت و با تکیه بر قدرت مردم و نهراسیدن از دشمن به پیروزی رسید.

امام جمعه فردوس انقلاب اسلامی را نجات کشور از دوران ذلت و تاریکی دانست و گفت: بعد از انقلاب سخن امام فصل الخطاب همه جهان شده بود و اتاق های فکر  دشمن هم حتی از پس امام برنمی آمدند.

وی خاطرنشان کرد: اگر نعمت ولایت در این کشور نبود امروز مانند کشور ترکیه بودیم که دین هیچ نقشی در حکومت ندارد، اما در جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه اصل مهم قانون اساسی این کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین بابایی گفت: نعمت ولایت در کشور ما سبب شد تا زنان هم چنان حجاب داشته باشند و روضه اهل بیت و ائمه(ع) و همچنین لباس روحانیت همچنان باقی بماند.

وی در ادامه تاکید کرد: با وجود انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای بسیاری که در این راه داده ایم اما باز هم راضی به وضع موجود نیستیم و زمانی به اهداف انقلاب و آرمان امام راحل می رسیم که دیگر دستی بالای دست مسلمانان نباشد.

 

ثقس

امام جمعه فردوس با اشاره به برجام گفت: در جریان برجام مسئولین ترسویی داشتیم که راضی به دادن کیک زرد آب سنگین و سانترفیوژ ها شدند و همین برجام که مارا وادار به پذیرفتن هر آنچه آنان گفتند کرده است اکنون موجب شده تا باز برای باز پس گرفتن ما به آنها التماس کنیم.

بابایی بیان کرد: ترس از دشمن در جریان برجام موجب شد دشمن به خیال خام خود به فکر تحمیل برجام‌های 2 و 3 به این کشور باشد که با تدبیر و شجاعت رهبری ناکام ماند.

وی  خاطر نشان کرد: اگر خون امام در رگ های انقلاب نبود جرات و شجاعت را به یادگار نمی ماند و اکنون همانند قبل از انقلاب ذلیل بودیم ‌و همگان بدانند که تا زمانی که ترس از دشمن در وجودمان باشد انتظار رسیدن به آرمان های بلند انقلاب را نباید داشته باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها