خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مراوه تپه:

نسل سوم و چهارم انقلاب محکم تر از نسل اول پای ولایت ایستاده است

شکر و تبیین برکات انقلاب در سراسر مصلی های اهل سنت شهرستان مراوه تپه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۸۷۱۹۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ، همزمان با سراسر کشور بیان شکر نعمت انقلاب اسلامی در خطبه های نماز جمعه در شهرستان مراوه تپه انجام گردید.

حجت السلام و المسلمین محمد حسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مراوه تپه در این برنامه گفت: باید خداوند را به خاطر وجود رهبران الهی با حضور خود در صحنه، سپاسگذار باشیم.

محمد حسینی در روستای چنارلی ضمن یاد آوری برکات جمهوری اسلامی گفت: نباید بعضی ها با سیاه نمایی اینطور نشان دهند که نظام اسلامی در حل مشکلات مردم نا توانمند است یا به اشتباه چهره نظام پهلوی را تبرئه میکنند و چهره پهلوی را بزک کنند.

وی افزود: تاریخ به زیبایی به نمایش میکشد که ایران اسلامی  در زمینه های مختلف  نظیر پزشکی ، انرژی هسته ای، رشد علمی، هوا و فضا ، سلول های بنیادین ، نانوتکنولوژی پیشرفت چشمگیر داشته است، حتی میتوان گفت این علوم در حد زیادی در زمان قبل انقلاب وجود نداشته است چه برسد به اینکه بخواهد مقایسه ای صورت گیرد.

نسل دوم و سوم و چهارم انقلاب محکم تر از نسل اول انقلاب پای انقلاب و ولایت ایستاده است. این مطلب به ما ثابت شده است که هر جا انقلاب به مردم تکیه کرد و هرکجا مردم ما پشت سر ولایت فقیه حرکت کردند این انقلاب با موفقیت روبرو شده است.

حسینی ضمن یاد آوری کسانی که زمینه ایجاد چالش هایی را در ایران ایجاد کردند و نظام را متحمل هزینه هایی کردند یادآور شد : رهبر معظم نقلاب بارها بر این تکیه کردند که اگر اعتراضی دارید اگر ناراحتی و نقدی دارید باید طبق مُر قانون اقدام کنید .

وی در پایان افزود: البته همینطور است که پرداختن به اقدامات مثبت نظام به معنی نفی معضلات و نواقص موجود در جامعه نیست. مسئولین و خدمت گذاران نظام در خدمت به مردم در تلاشند و البته طبق رمایش رهبر معظم انقلاب این اقدامات نیازمند همت انقلابی و جهادی خواهد بود.

 انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها