خبرهای داغ:
در ایام الله دهه فجر انجام شد:

هفتمین یادواره ۲۶۶ شهید شهرستان رامیان برگزار شد + تصاویر

مراسم هفتمین یادواره ۲۶۶ شهید شهرستان رامیان با حضور هاشمیان رییس کل دادگستری استان گلستان، مسئولین شهرستان و مردم در مسجد جامع رامیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۲۲۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از گل رامیان ، مراسم هفتمین یادواره ۲۶۶ شهید شهرستان رامیان با حضور هاشمیان رییس کل دادگستری استان گلستان، فرماندار، ائمه جمعه رامیان، دلند و خان ببین، معاون فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده نیرو انتظامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان و مردم و خانواده های شهدا در مسجد جامع رامیان برگزار شد.

محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان با بیان اینکه شهدا مایه فخر نظام هستند، گفت: شهدا از جانشان برای حفظ خاک میهن گذشتند و امنیت و آسایش امروزمان را مدیون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه خدمت نکردن به مردم خیانت به خون شهداست، اظهار کرد: رامیان بالاترین میزان بیکاری در این استان را دارد و این خوب نیست و بانکها با مردم همکاری کنند.

سالاری تصریح کرد: مردم به مدیران و ما تذکر دهند و و با مدیرانی که به مردم خدمت ارائه نکنند برخورد میکنم.

هاشمیان مدیرکل دادگستری گلستان با بیان اینکه انقلاب بابصیرت حفظ شده است، گفت: پیام شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری بصیرت استو باید پیام شهدا را درک کنیم و در رفتار و اعمال خود آنرا ثابت کنیم.

وی بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مسئولین بدانند با عوامل فساد برخورد قاطع و نام وی را هم اعلام خواهیم کرد.

هاشمیان خاطرنشان کرد: فضای مجازی بدنیست، ولی باید مواظب ناهنجاریهای آن باشیم.

در پایان از که با مداحی ایوب غفاری بود از خانواده سرداران شهیدان حسینی واعظ و احمد مهاجری تقدیر و قدردانی شد.


مشروح تصاویر:


 /انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها