خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کردکوی:

انفجار نور انقلاب اسلامی امروز در کل دنیا درخشیده است

علی اکبر عرفانی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی گفت: انتظار است مردم مانند گذشته از انقلاب حمایت و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با شور و شوق شرکت کنند.
کد خبر: ۸۹۸۷۴۲۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از رادکانا ، علی اکبر عرفانی ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی (ره) با انقلاب بزرگ اسلامی و جهانی خود مسیر تاریخی سرنوشت ملت بزرگ ایران بلکه مسلمانان جهان را تغییر دادند.

وی افزود: امام خمینی (ره) با انقلاب خود ملت ایران را از بردگی، برده داری و اسارت دنیای مدرن به ویژه آمریکای جنایتکار نجات دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی با بیان اینکه امام (ره) یک مسیری را برای بازیابی هویت حقیقی و اسلامی همه ملت های عالم به ویژه ملت بزرگ ایران گشودند و برای ما عزت، استقلال و آزادی، احکام و ارزش های الهی به یادگار گذاشتند، اظهار داشت: ایشان کبریای پوشالی قدرت های بزرگ و شوکت ظاهری آنها را در منظر کبریایی رحمت خداوند متعال و در منظر چشمان مستضعفان عالم حقیر نشان دادند.

عرفانی تصریح کرد: سرچشمه عزت و استقلال ما بودند، سرآغاز یک استقلال همه جانبه برای دستیابی به یک تمدن نوین عظیم اسلامی بودند.

وی اذعان کرد: شهدا رفتند تا عزت، استقلال، آزادگی، هویت، اعتبار و منزلتمان تا ابد بر پیشانی تاریخ همچنان درخشان باقی بماند.

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه این روزها، روزهای ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ مبارک ملت بزرگ ایران است، گفت: در این روزهای فرخنده انقلابی به پیروزی رسید که رساترین فریاد تاریخ یعنی امام امت آن را رهبری کردند و جانفشانی نموندد و تا پایان عمر پربرکت خود برای حفظ این انقلاب تلاش کردند.

علی اکبر عرفانی اظهار داشت: انقلابی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی برگرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی که در آن عده ای قلیل با اعتقادی راسخ، اعتقاد به حقانیت راه و اندیشه خویش با ایمان و خلوص پایدار آن را به پیروزی رساند و جبهه کفر و باطل را در هم شکست و چشم قدرتمندان جهان را خیره ساخته است.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی براینکه انقلاب ما انفجار نور بود، بیان کرد: این جمله اشاره به روشنایی بخشی انقلاب به ظلمات دارد، چرا که انفجار نور انقلاب حاصل تلاش و مجاهدت هزاران شهید ایثارگر بود.

این مقام نظامی با تأکید بر اینکه انفجار نور انقلاب اسلامی امروز در کل دنیا درخشید، خاطرنشان کرد: به گونه ای که اگر امروز کل جهان در یک طرف و ایران اسلامی در طرف دیگر قرار گیرد هیچ آسیبی به ما نمی رسید، چرا که در سلسله مملکت رهبران الهی بوده و هستند که با یک برنامه قدرتمند دینی، بینش عمیق توحیدی و قدرت نفوذ تفکر در اعماق تفکر دشمنان پایه های این انقلاب را چیدند و نفس مسیحایی امام آن را مدیریت کرد.

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ما بعثتی از اسلام و در واقع شبیه ترین واقعه به بعثت اولیه اسلام می باشد، افزود: در آنجا نبی مکرم اسلام با طلوع دادن خورشید اسلام از افق مکه با جاهلیت مبارزه کرد تا مسلمانان به آزادی، هویت و ارزش های متعالی اسلامی دست پیدا کنند و انقلاب امروز ما مبارزه ای برای محو جاهلیت مدرن است.

علی اکبر عرفانی در بخش دیگری از سخنان خود به راهپیمایی دندان شکن 22 بهمن اشاره کرد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و بیانگر اقتدار ملت، شکوه و عظمت انقلاب است.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب نیز مردم با وجود جنگ و مشکلات اقتصادی از این انقلاب دفاع کردند تاکید کرد: انتظار است مردم مانند گذشته از انقلاب حمایت و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با شور و شوق شرکت کنند.

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی با عنوان اینکه حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی مشت محکمی به دهان یاوه‌سرایان و استکبار جهانی است، اظهار داشت: این مشارکت نشان‌دهنده مردم سالاری دینی است که همه ادعاهای دموکراسی در دنیا را زیر سؤال برده است و در واقع راهپیمایی 22 بهمن مانور قدرت، مایه رشد، شکوه و بصیرت مردم است.

عرفانی با بیان اینکه اگر حضورمان را در روز جشن پیروزی انقلاب اسلامی یعنی راهپیمایی 22 بهمن پررنگ کنیم، دسیسه دشمنان را خنثی می کنیم، متذکر شد: امروز یمن، بحرین، فلسطین، عراق سوریه و افغانستان چشم به راه شما ملت ایران هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها