خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا:

با حضور مردم در صحنه دشمن نتوانسته کاری پیش ببرد

سرهنگ عین علی ، جانشین سپاه نینوا استان گلستان در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در گرگان گفت :دشمن با انجام دسیسه های مختلف خود همواره در پی براندازی این نظام مقدس بوده است
کد خبر: ۸۹۸۷۵۵۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ عین علی ،جانشین سپاه نینوا استان صبح امروز با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در گفت و گو با خبرنگار این خبرگزاری در گرگان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن این یوم الله گفت : در ۳۹ سال گذشته دشمن دسیسه های مختلفی را طراحی کرده که همه آنها با تدابیر رهبری این نظام مقدس خنثی شده است.

عین علی افزود :سه و نهمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته ایم و اکنون آغاز چهل سالگی این انقلاب الهی است . دشمن در این سال ها دسیسه های مختلفی را به قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داد  اما همواره با رهبری حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) و حضور مردم در تمامی صحنه ها دشمن نتوانسته کاری پیش ببرد.

جانشین سپاه نینوا استان گفت : به برکت نعمت الهی ولایت فقیه ان شا الله از این به بعد هم مردم با بصیرت و حضور همیشه خود در صحنه نقشه های شوم دشمن را همچون گذشته خنثی خواهند کرد.

وی گفت: با اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب دشمن باز هم شکست خواهد خورد و هیچ کاری نمی تواند بکند .

عین علی در پایان گفت : با توکل بر خداوند و حضور به موقع و به هنگام مردم ان شا الله پرچم این انقلاب به دست با کفایت مقام معظم رهبری به امام زمان (روحی و ارواحنا له الفدا)  تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها