خبرهای داغ:
عروج جانباز شهید گنبدی:

پیکر مطهر جانباز شهید "احمد تعقلی" در گنبدکاووس تشییع می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبدکاووس گفت: جانباز شهید احمد تعقلی, شهید ۸ سال دفاع مقدس, سه‌شنبه هفته جاری با حضور مسئولان شهرستان و مردم گنبدکاووس تشییع خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۲۲۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از تسنیم ، محمود تمرتاش صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین جانباز شهید احمد تعقلی, در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: احمد تعقلی متولد اول فروردین سال 1316 در گنبدکاووس بود و در سال 65 در عملیات کربلای 5 در شلمچه از 2 ناحیه پا مجروح و قطع می‌شود.

وی افزود: این جانباز 70 درصد سال‌ها در منزل بستری بود و تحرک نداشت و پرستار واقعی وی همسر وی بود, که علاوه بر قطع دو پا, ترکش‌هایی در صورت و بدن داشتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در روز 22 بهمن ماه سال جاری این شهید, به لقاء الله و همرزمان شهیدش پیوست و قرار است مراسم تدفین و تشییع در خور شان این شهید صبور روز سه‌شنبه در گنبدکاووس برگزار شود.

وی یادآور شد: امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء, مراسم وداع با این شهید در مسجد باقریه واقع در خیابان راهنمایی برگزار می‌شود و فردا ساعت 9 صبح مراسم تشییع پیکر این شهید از مقابل بیمارستان طالقانی انجام خواهد شد.

تمرتاش تاکید کرد: گارد ویژه و گارد تشریفات در مراسم تشیع حضور خواهند داشت و پیکر این شهید را تا فلکه مرکزی تشیع و سپس نماز بر پیکر وی خوانده و در امامزاده یحیی ابن زید (ع) در قطعه شهیدان به خاک سپرده می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه یادواره شهدای اهل سنت شمال کشور را در روز پنج شنبه در گنبدکاووس با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد, مراسم ختم این شهید با هماهنگی خانواده وی روز سه شنبه و یا چهارشنبه در مسجد قائمیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها