خبرهای داغ:
فرمانده عملیات هوا فضای سپاه:

حضور مردم بهترین سلاح برای مقابله به دشمنان است

فرمانده عملیات هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنچه که امروز و انقلاب و مردم نیاز دارند حضور مردم است چرا که این حضور بهترین سلاح برای مقابله به دشمنان است.
کد خبر: ۸۹۸۸۳۲۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار شمس الدین فرزادی پور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان صحنه اظهار داشت:  انقلاب اسلامی ما در چه در عرصه داخلی کشور و چه در عرصه بین الملل دستاورد های بسیاری بدست آورده که اولین دستاورد آن حکومت اسلامی است چرا که قبل از انقلاب ثروت های مردم به چپاول می رفت.

 

وی ادامه داد: نقش آفرینی مردم در مدیریت کشور عملا وجود نداشت و حکومت شاه توسط بلوک غرب و شرق اداره می شد.

 

سردار فرزادی پور خاطر نشان کرد: دستاورد دیگر انقلاب این بود که مردم با شکل گیری آن عزت و اقتداری به دست آوردند که با اتکا به اسلام و مردم شکل گرفت.

 

فرمانده عملیات هوا فضای سپاه تصریح کرد: شعار ما می توانیم در همه عرصه های کشور بزرگترین ضربه را به دشمنان اسلام و انقلاب زده است.

 

 وی گفت : امروز هیچ نقطه‌ای از دنیا از موشک های ما به دور نیست ولی ما جنگ طلب نیستیم .

 

فرمانده عملیات هوا فضا سپاه گفت: امروز وقتی که دشمن پس از مسئله هسته ای مسئله موشکی را پیش می کشد نشان دهنده آن است که چشم دیدن توان ما را ندارند چرا که میزان خطای موشک های ما به ده متر رسیده است.

 

سردار فرزادی پور با بیان اینکه در قسمت پدافند هوایی امروز فرزندان ایران در ساخت انواع رادارها و ... به خودکفایی صد در صدی رسیدند، گفت: آنچه که امروز و انقلاب و مردم نیاز دارند حضور مردم است چرا که این حضور بهترین سلاح برای مقابله به دشمنان است.

ارسال نظرات