خبرهای داغ:
به همت بسیج سازندگی ؛

افتتاح مدرسه دو کلاسه در روستای تخت مینودشت/تصاویر

در ایام الله دهه مبارک فجر مدرسه 2 کلاسه روستای تخت شهرستان مینودشت با متراژ 120 متر با اعتبار 800 میلیون ریالی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و توسط بسیج سازندگی سپاه مینودشت احداث گردید.
کد خبر: ۸۹۸۸۵۰۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، در ایام الله دهه مبارک فجر مدرسه 2 کلاسه روستای تخت شهرستان مینودشت با متراژ 120 متر با اعتبار 800 میلیون ریالی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و توسط بسیج سازندگی سپاه مینودشت احداث گردید.

در این مراسم که با حضور سرهنگ ملک حسینی مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان ، سرهنگ قاسم پور فرمانده سپاه شهرستان مینودشت و کرامتلو مدیر آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی و اهالی ولایتمدار روستای تخت برگزار شد، مدیر آموزش پرورش شهرستان ضمن خیر مقدم گویی از توجه و حمایت های سپاه در عرصه محرومیت زدایی خصوصا در ساخت مدرسه تقدیر و تشکر نمود .

در ادامه این مراسم سرهنگ قاسم پور و سرهنگ ملک حسینی هرکدام جداگانه به دستاوردهای انقلاب در 39 سال گذشته در عرصه آبادانی و گوشه از فعالیت های سپاه در عرصه محرومیت زدایی در استان گلستان اشاره نمودند.

بسیج سازندگی سپاه مینودشت در سال 96 با همکاری رده های مقاومت بسیج و کمیته امداد شهرستان علاوه بر احداث این مدرسه پروژه های دیگری مانند احداث غسالخانه در روستای کوه کمر ، ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای 2 نفر از محرومین شهرستان و تعمیر و مرمت خانه محروم را با اعتبار 250 میلیون را به مرحله ی اجرا رسانده است.

 

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها