رئیس هیات والیبال استان مرکزی :

مسئولان شعار حمایت از ورزش را به واقعیت تبدیل کنند

رئیس هیات والیبال استان مرکزی گفت: در رسانه ها و در شعارهای مسئولان همواره سخن از حمایت از ورزش است اما امروز باید شعارها به عمل تبدیل شود تا ورزشکاران و علاقمندان به ورزش حرف مسئولان را باور کنند.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۱۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد رضا سمیعی رئیس هیات والیبال استان مرکزی در پایان دیدار تیم های شهروند اراک و گل گهر سیرجان که با برتری سه بر یک تیم اراک به پایان رسید با بیان اینکه شکست دادن تیم قدرتمند سیرجان در اراک کار بزرگی بود گفت: بازیکنان تیم شهروند با ارائه نمایشی فرارتر از انتظار با شکست تیم گل گهر سیرجان تنها یک پیروزی دیگر برای حضور در لیگ برتر والیبال فاصله دارند.

وی با گلایه از عدم حمایت مسئولان از تیم والیبال شهروند اراک افزود: تیمی که امروز با بی مهری مسئولانی مواجه شده است که در ابتدای فصل قول حمایت از تیم را داده بودند حتی در صورتی که موانع فعالیت باشگاه شهرداری اراک هم رفع نشود، تیم شهرداری اراک است نه شهروند اراک که با وعده های مسئولان تشکیل شد.

سمیعی با بیان اینکه مسئولان حتی برای تماشای بازی های تیم شهروند هم حاضر نیستند در سالن مسابقه حاضر شوند بیان کرد: بعضی از اعضاء شورای شهر اراک سخن از عدم حمایت از ورزش را مطرح می کنند بدون اینکه جایگزینی برای آن تعریف کنند و بگویند چگونه شهرداری تبریز که سالها در ورزش عقب تر از استان مرکزی بود می تواند تیمداری کند و قهرمانی هم کسب کند.

رئیس هیات والیبال استان مرکزی با بیان اینکه بعد از پنج ماه تنها 45 میلیون تومان از سوی شهرداری اراک به تیم والیبال شهروند تعلق گرفته است گفت: در رسانه ها و در شعارهای مسئولان همواره سخن از حمایت از ورزش است اما امروز باید شعارها به عمل تبدیل شود تا ورزشکاران و علاقمندان به ورزش حرف مسئولان را باور کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات