خبرهای داغ:
مدیر مسؤول انتشارات صیانت:

فصل میوه چینی صد هزارتایی شد

مدیر مسؤول انتشارات صیانت گفت: کتاب فصل میوه چینی که مختص فصل تابستان دانش‌آموزان است مورد تایید دفتر انتشارات کمک آموزشی سازمان پژوهش وبرنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته و تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نسخه از آن به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۵۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵
فصل میوه چینی صد هزارتایی شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید احمد علیزاده جواهری با اشاره به اینکه انتشارات صیانت جزء معدود انتشاراتی است که دارای شماره پروانه نشر دائم است، اظهار کرد: این انتشارات بیش از ۲۵ سال به نشر و توزیع کتاب در زمینه کودک و نوجوان، علمی، مذهبی، کمک آموزشی و دانشگاهی اهتمام دارد.

وی افزود: بیشتر تولیدات این انتشارات را کتب کمک آموزشی دبستان و پیش دبستانی تشکیل می‌دهد که با استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان و معلمان همراه بوده است.

مدیر مسؤول انتشارات صیانت، کتاب فصل میوه چینی که مختص فصل تابستان دانش‌آموزان است را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: این کتاب مورد تایید دفتر انتشارات کمک آموزشی سازمان پژوهش وبرنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش است و تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نسخه از آن به چاپ رسیده است.

وی پیک هفته صیانت را نیز مورد توجه قرار داد و بیان کرد: این کتاب نیز مورد توجه دانش‌آموزان و دبیران بوده و تاکنون ۳۰ هزار نسخه از آن به چاپ رسیده است.
ارسال نظرات