خبرهای داغ:
رئیس مجمع‌عالی‌بسیج خراسان‌جنوبی:

هرجا باری بر زمین مانده بسیجیان بر می دارند

رئیس مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی گفت: کشور ما همه بسیجی هستند حالا یکی در بسیج پرونده دارد یکی ندارد اما همه یک هدف دارند و خاصیت بسیج این است که هرجا باری بر زمین مانده از زمین برمی دارد.
کد خبر: ۸۹۸۹۹۸۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مجمع عالی بسیج با حضور اعضای کارگروه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... درسالن استاد فرزین سربیشه برگزار شد.

ابوالفضل نوفرستی مدیرکل حج و زیارت و رئیس مجمع عالی بسیج استان در این مجمع گفت: ما نباید شهدای دهه فجر و انقلاب را فراموش کنیم اینها انقلاب ما را بیمه نموده اند.

وی عنوان داشت: انقلاب در طی این چندسال فراز ونشیب های بسیاری داشته است ما اکنون وارد دهه 40شده ایم باید بدانیم که در ادامه مسیر چه باید بکنیم و تکلیف ما چیست ؟

رئیس مجمع عالی بسیج استان افزود: ما در انتقال مفاهیم انقلاب، دفاع مقدس وشهدا به نسل حاضر کوتاهی هایی داشته ایم، انقلاب دستاوردهایی داشته اما ما نتوانسته ایم خوب به نسل آینده انتقال بدهیم .

وی در ادامه افزود: کشور ما همه بسیجی هستند حالا یکی در بسیج پرونده دارد یکی ندارد اما همه یک هدف دارند و خاصیت بسیج این است که هرجا باری بر زمین مانده از زمین برمی دارد.

نوفرستی گفت : درحوزه بسیج 21هیئت اندیشه ورزی وجود دارد که این کارگروه ها می توانند به یکدیگر خوراک بدهند.

وی به اعضای توصیه کرد درجلسات پذیرایی می کنید از محصولات شهرستان استفاده نمایید اقتصادمقاومتی را باید از همین کارهای کوچک شروع کرد.

مدیرکل حج وزیارت استان درادامه  مهمترین شاخص های تمدن اسلامی را سلامت اخلاقی، اعتقادی وعملکردی ، خدمت به خلق وروحیه جهادی و کار جهادی، عدالت طلبی، سلامت اقتصادی ومبارزه با فساد، قانونگذاری، حکمت و فردگرایی درهمه عموم و تکیه به امورات درون زا کشور بیان کرد.

درادامه این مجمع نمایندگان هریک از کارگروه ها به بیان نقطه نظرات خودپرداختند وجهت تعیین رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان رای گیری شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها