خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه:

راهیان نور فرصتی مناسب برای خودسازی و تربیت نیروهای انقلاب است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: سفر راهیان نور و آثار مثبت آن قطعا می تواند کوله باری باشد برای خودسازی و تربیت نیروهای انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۹۱۰۴۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار داشت: اعزام کاروان های راهیان نور گام موثری در راستای حفظ و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان با فرهنگ غنی پایداری و شهادت است.

 

محمد احسان امیر بیگی گفت: کمی پس از پایان جنگ سفرهایی به مناطق عملیاتی آغاز شد، سفرهایی که سال به سال به برکت انقلاب گسترش یافت و نفرات بیشتری توانستند از رشادت های رزمندگان انقلاب بازدید کنند.

 

 امیربیگی در ادامه افزود: این سفرها سعی داشت تا به معرفی فرهنگ ناب انقلاب اسلامی بپردازد، این کار ادامه یافت تا اینکه امروز راهیان نور به یکی از ابزارهای بزرگ انقلاب اسلامی جهت تبیین فرهنگ انقلاب تبدیل شود.

 

وی گفت: سفر راهیان نور و آثار مثبت آن قطعا می تواند کوله باری باشد برای خودسازی و تربیت نیروهای انقلابی. اگر راهی سفرهای راهیان نور شده باشید بی شک در مسیر عبورتان از مناطق به جوانان و نوجوانی برخورده اید که با لباس خاکی به سبک شهدا مخلصانه به خدمتگزاری به زائرین می پردازند. این نفرات غالبا افرادی هستند که مشتاقانه پا به میدان خدمت گذاشته اند و به عنوان خادم راهی مناطق عملیاتی شده اند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه بیان داشت: امسال هم مانند سنوات قبل دانشجویان بسیجی در اردوی چهارروزه بازدید از مناطق عملیاتی پادگان دو کوهه، هویزه، شلمچه، اروند کنار، یادمان کربلای ۴، طلاییه و نهر خین به عمل می‌آورند و از نزدیک با چگونگی رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

 

امیربیگی خاطرنشان کرد: هدف اصلی مجموعه دانشگاه آشنایی دانشجویان با اهداف شهدا و تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس و حفظ روحیه معنوی در بین این قشر است.

 

وی عنوان کرد: از این تعداد دانشجوی بسیجی اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب 200 نفر خواهر در نوبت  اسفند ماه 23 تا 26  اسفندماه و200 دانشجوی بسیجی برادر نیز در 18 اسفندماه تا 21 اسفند ماه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه به مدت چهار روز اعزام می شوند.

ارسال نظرات