خبرهای داغ:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه های استان :

ولایتمداری مهم‌ترین ویژگی حضرت فاطمه(س) بود

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان با بیان اینکه ما نیز به تاسی از حضرت فاطمه(س)، باید ولایتمدار باشیم، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در تلاش هستند که بین ولایت و ملت جدایی ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۹۹۱۵۸۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام حسنعلی مازندرانی در مراسم عزاداری سوگواره یاس نبوی در مسجد جامع کردکوی، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار داشت: ولایتمداری حضرت فاطمه(س) مهم‌ترین ویژگی این بانوی بزرگ اسلام بود و حضرت فاطمه(س) در طول زندگی خود هیچ‌گاه دست از ولایتمداری نکشید.

وی با بیان اینکه امروز ما نیز به تاسی از این بانوی بزرگ اسلام باید ولایتمدار باشیم، یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در تلاش هستند که بین ولایت و ملت جدایی ایجاد کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان  با بیان اینکه ولایت و نبوت از امامت‎ جدانشدنی است، گفت: در فتنه 88 و اغتشاشات سال 1396 دشمنان درصدد بودند که نظام مقدس جمهوری اسلامی را از پای دربیاورند و مهم‌ترین شعار آنها علیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود.

مازندرانی تاکید کرد: در 40 سال از عمر انقلاب اسلامی رفتار عده‎ای بیانگر آن است که با اسلام و مبلغان اسلام مخالف بوده و درصدد آن هستند که اسلام آمریکایی را در کشور ایجاد کنند.

وی افزود: دشمنی با انقلاب اسلامی به واسطه دین مبین اسلام است و از آنجایی که در راس دین ولایت قرار دارد در مسیر توطئه‎های خود جایگاه ولایت را نشانه می‎روند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان با اشاره به اینکه در عمر انقلاب اسلامی، کشور به پیشرفت و توسعه‎های زیادی رسیده، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با پیشرفت  این نظام مقدس مخالف هستند.

مازندرانی در پایان با بیان اینکه نباید به دشمنان اعتماد کرد، گفت: موضوع فتنه از ابتدای اسلام وجود داشته و بسیاری از دشمنان اسلام با ایجاد اختلاف بین مسلمانان، به اهداف شوم خود رسیده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها