خبرهای داغ:

همایش «تجلیل از خادمان شهدای مدافع حرم» در قم برگزار شد

همایش تجلیل از خادمان شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) با حضور جانشین فرمانده سپاه استان قم در سالن همایش‌های مرکز فرهنگی حضرت زینب(ع) سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۲۱۶۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش تجلیل از خادمان شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) به همت لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابی طالب(ع) و با حضور جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان سپاه و بسیج و لشکر عملیاتی و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه استان قم طی سخنانی در این همایش، با اشاره به رشادت‌های جوانان این مرز بوم اظهار داشت:

مبارزات مردم چه آنگاه که برای سرنگونی رژیم ظالم پهلوی از همین کوچه پس کوچه‌های قم آغاز شد و چه امروز که با نقش آفرینی در جبهه مقاومت در خارج از ایران عزیزمان ادمه دارد عزت، عظمت و سربلندی را برای مردمان جامعه‌ بهمراه داشته است.

وی افزود: هر جامعه‌ی که عزمی در آن برای مبارزه ایجاد شد عظمت خواهد یافت و رسیدن به عزت و عظمت جزء با نقش آفرینی شهدا امکان پذیر نخواهد بود؛ حتی آن زمان که به لطف خداوند متعال بخواهیم قدس شریف را آزاد کنیم نیاز است در راه رسیدن به این هدف بزرگ شهیدانی را تقدیم کنیم تا جامعه عظمت پیدا کند.

این فرمانده جبهه مقاومت گفت: وظیفه ما نیز ارج نهادن به مقام شهدا و خانواده‌های معظم آنهاست. ما هرگز نباید از خدمت به پدران، مادران و خانواده‌های شهدای گرانقدرمان غفلت کنیم.

در ادامه با اهداء تندیس یادبودی از خانواده‌ شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت پایدار و همچنین از خادمان شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع)  تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار