خبرهای داغ:
امام جمعه گنبدکاووس:

تنها توانایی وزیر راه انتقاد از مسکن مهر است/ نمایندگان مجلس چکار می کنند؟

امام جمعه گنبدکاووس امروز در خطبه های نماز جمعه گفت: وزیر راه کارنامه ای پر از خالی دارد و تنها چیزی که از آن دیده ایم انتقاد از مسکن مهر است.
کد خبر: ۸۹۹۲۳۱۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از قابوس نامه ، حجت الاسلام محمود ترابی با اشاره به سقوط هواپیمای آسمان در ارتفاعات دنا با عنوان این مطلب افزود: تنها کار خوب این بود که پروازهای شرکت آسمان متوقف شد اما حتی مسئول هواپیمایی آسمان یک بار برای توضیح به مردم حاضر نشد و با این اتفاق او هم مفقود الاثر شده است.

ترابی ادامه داد: این همه حوادث در این مدت در حوزه وزارت راه اتفاق افتاده است ، معلوم نیست این وزیر به کجا وصل است و نمایندگان چکار می کنند ؟!

امام جمعه گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنانش به اتفاقات اخیر در گلستان هفتم و شهادت ماموران نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت:  همانطور که گفته شده هر جا دفاع از ظلم و آمریکا و خشنونت است نام زیبا کلام می درخشد و در این اتفاق هم این شخص به دفاع از اغتشاشگران پرداخته است و از آن تعبیر به عدم قبول نظام می کند.

وی افزود: از سوی دیگر می بینیم نماینده مردم در مجلس به جای حمایت از امنیت و حقوق مردم عادی از این درویش نمایان دفاع می کند.

حجت الاسلام ترابی اذعان کرد: منش درویشی ساده زیستی و پوشیدن لباس پشمی و زبر است نه پوشیدن فاستونی انگلیسی و اغتشاش و بعد هم عده ای چون زیبا کلام و قلم به دستان مزدور بیایند از آنها دفاع کنند!

امام جمعه گنبد این تحرکات و اغتشاشات را زنجیره ای از حوادث عنوان کرد که دشمن به دلیل عدم توفیق در مقابله رودرو به آن رو آورده است و با سلاح حقوق بشر و رسانه ای کردن به دنبال جرات دادن به این افراد است و در حالیکه مردم ما بیشتر از همیشه در صحنه هستند ولی این اتفاقات باز هم رخ می دهد چون توسط روشنفکران داخلی، ستون پنجم و نفوذی ها این بر هم زنددگان امنیت پررو شده اند.

وی تصریح کرد: 38 سال نقشه استکبار این است که حیا را از بین ببرد و مفاسد را گسترش دهد و در این میان عده ای سکوت می کنند و عده ای با دو دوزه بازی این مسائل را به غلط دعوای بین شریعت و طریقت جلوه می دهند در حالیکه که مشابه همین اتفاق در آمریکا رخ داد و با برخورد نیروهای امنیتی مواجه شد.

ترابی همچنین به سفر اخیر رئیس بنیاد مستضعفین کشور به گنبد اشاره کرد و گفت: این سفر سیزدهم ایشان به استان ما بود و انتظار می رود دیگر مدیران و مسئولان خصوصا در نهادهای منتسب به مقام معظم رهبری این مدیریت جهادی را الگو قرار دهند و به به مناطق مربوط به حوزه فعالیت خود بیایند.

امام جمعه گنبدکاووس در رابطه با مشکلات جامعه نیز اظهار کرد: مشکلات ما در هم تنیده است و کسی نمی تواند ادعا کند که مشکلات عادی ، مفاسد و مشکلات اشتغال بدون اینکه جوان ما اهل کار باشد و با سبک زندگی خودمان تربیت شود ، حل کند.

وی خاطر نشان کرد: مسائل تربیتی ، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی همه با هم است و جوانان ما باید اول مسئولیت پذیر، سالم و دارای تعهد متناسب با فرهنگ خودمان تربیت شوند که کسانی که در این راستا گام بردارد ، سازندگان آینده جامعه الهی اسلامی ما هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها