خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد:

پیاده روی اربعین حسینی یک حرکت عظیم در جهان است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: پیاده روی اربعین حسینی به یک حرکت عظیم و قدرت‌نمایی تمام عیار در جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۹۹۳۰۲۶
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  آیت الله "مصطفی علماء" در آیین تجلیل از خادمین اربعین حسینی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه دروازه عتبات عالیات است و خدمت به زائرین کربلا از دیرباز در این استان وجود داشته که موقوفات مربوط به این موضوع  گواه صادق این ادعا است و باید برای بیشتر کردن این خدمات و بازگرداندن کرمانشاه به جایگاه خود تلاش کرد.

 

وی ادامه داد: بسیاری از بزرگان و علما در مسیر سفر به عتبات عالیات در کرمانشاه اقامت داشتند و بعضاً برای همیشه در کرمانشاه ساکن شده و برکات فراوانی را برای این منطقه به ارمغان آورده‌اند.

 

آیت‌الله علماء ضمن قدردانی از تلاشهای همه دست‌اندرکاران و خادمین و موکب داران اربعین حسینی در استان و همچنین تشکر ویژه از جعفر همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه به خاطر تلاش های بی وقفه برای بازگشایی مرز خسروی و خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی افزود: قبل از اربعین امسال تلاش های فراوان و مضاعفی برای راحتی و آسایش زائرین صورت گرفت که جای تشکر دارد همچنین موکب های اربعین حسینی کمک به سزایی در بحث خدمت رسانی به مردم زلزله زده استان داشتند که بسیار غنیمت و به موقع بود.

 

امام جمعه کرمانشاه خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) را بسیار سعادتی بزرگ دانست و گفت: خود خداوند باید به همه ی خدمت گزاران این مسیر اجر و پاداش بدهد و معامله با خداوند و سیدالشهداء بسیار پرمنفعت و پر برکت است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز مراسمات عزاداری سیدالشهدا (ع) جدا از جنبه اعلای شعائر دینی و مذهبی جنبه سیاسی پیدا کرده و پیاده روی اربعین حسینی به یک حرکت عظیم و قدرت‌نمایی تمام عیار در جهان تبدیل شده است.

ارسال نظرات