خبرهای داغ:
فرمانده‌انتظامي خراسان‌جنوبی خبر داد

دستگيري باند حرفه ای قاچاق عتیقه در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامي خراسان جنوبی از دستگيری باندحرفه اي قاچاق عتيقه در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۳۱۰۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار "مجيد شجاع"در تشريح اين خبر اظهار داشت: با دريافت خبري مبنی بر فعالیت باند حرفه ای قاچاق عتیقه جات در سطح استانی و بین المللی موضوع به صورت ویژه توسط پلیس امنیت عمومی استان پیگیری شد .

وي افزود: تحقیقات پلیس حاکی از این بود که قاچاقچیان با تشکیلاتی سازمان یافته مبادرت به قاچاق سکه و ظروف قدیمی و زیرخاکی گران قیمت می کنند که با رصد اطلاعاتي و تلاش شبانه روزی محل فعالیت مجرمانه آنان شناسايي شد.

فرمانده انتظامي استان ادامه داد: مأموران با برنامه ریزی عملیاتی و با هماهنگی مقام قضائی در عمليات ضربتي،متهمان را در حالي كه قصد داشتند 50 عدد سكه قديمي كه ارزش و قدمت تاريخي بالايي داشت را به فروش برسانند دستگير و به مقر پليس منتقل كردند.

وی با اشاره به این که کارشناسان ارزش سکه های قدیمی کشف شده را بالغ بر يك ميليارد و 500ميليون ريال برآورد کردند بيان داشت: سكه هاي قديمي كشف شده از قدمت 1400ساله برخوردار است كه با هوشياري پليس از به تارج رفتن اين ثروت ملي جلوگيري شد.

سردار شجاع با اشاره به دستگیری سه نفر از اعضای این باند افزود:پليس به هيچ عنوان اجازه جولان به چنين افرادي را نخواهد داد و با آنان برخورد قاطع و قانوني خواهد كرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها