خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مطرح کرد:

کنگره "بانوی آفتاب" با مشارکت ۵ استان در گلستان برگزار می‎شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: کنگره بانوی آفتاب با مشارکت ۵ استان گیلان، مازندران، سمنان و خراسان‌شمالی به میزبانی استان گلستان برگزار می‎شود.
کد خبر: ۸۹۹۳۷۶۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از تسنیم، حجت‎ا لاسلام نورالله ولی‎نژاد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ‎استان گلستان به برگزاری کنگره بانوی آفتاب اشاره کرد و اظهار داشت: در 10 اسفند ماه این کنگره با مشارکت استان‎های گیلان، مازندران، سمنان و خراسان شمالی به میزبانی استان گلستان در ساعت 8:30 دقیقه در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‎شود.

وی تصریح کرد: کنگره بانوی آفتاب دوسال یکبار برگزار می‎شود و پیش از این به عنوان"‌ کوثر نبوت" اجرا می‎شد، فراخوان مقاله‎ها در استان‎های مشارکت‌کننده ابلاغ شده و سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور مجریان برگزار این کنگره هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: فاطمه(‌س) در کلام صحابه و همسران پیامبر(ص)، جایگاه رفیع بانوی اسلام در اندیشه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، فاطمه و مسئولیت‎های زندگی، فاطمه الگوی برتر زن مسلمانان، سیمای حضرت فاطمه(س) در زندگی اهل البیت(ع) و خانواده موفق و سبک فاطمی محورهای فراخوان مقاله‎ها در این کنگره به شمار می‎رود.

ولی‎نژاد یادآور شد: 10 اثر برگزیده در این کنگره تجلیل می‎شود  و با توجه به فراخوان مقاله 103 مقاله به دبیرخانه رسیده است که از بین این آثار برگزیده‎ها انتخاب می‎شوند.

وی گفت: مبنای کار در این کنگره این است که حضرت زهرا(س) در همه زمینه‎ها در مدیریت خانه و زندگی، سبک زندگی، اخلاق خانواده، مبارزه سیاسی، دفاع از ولایت و تربیت فرزند الگو  برتر هستند و یقین داریم که جامعه با خاندان پیامبر(ص) ارتباط خوبی دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: به دنبال این هستیم که سیاست، سبک‎زندگی، دفاع و اخلاق در جامعه فاطمی شود و یقین داریم که در چنین شرایطی در جامعه اختلاف و نزاع و طلاق نخواهیم داشت.

ولی‎نژاد افزود: یکی از موضوعاتی که دلسوزان نظام و جامعه را نگران می‎کند بحث خانواده است و به شدت تصمیم‎سازان جامعه به تعمیق خانواده دغدغه دارند و آمار طلاق به شدت نگران‌کننده است.

وی به ناسازگاری در زندگی اشاره کرد و گفت: به دنبال کاهش آسیب‎های اجتماعی هستیم تا زندگی از یک تفاهم بالایی برخودار باشند و ازدواج‎ها آگاهانه و دلسوزانه باشد و زندگی فاطمی می‎تواند به یک جامعه ایده‎آل و متعالی کمک کند و یکی از مهم‌ترین اهداف این کنگره توجه به سبک زندگی فاطمی است.

ولی نژاد با بیان اینکه دبیرکل تقریب مذاهب کشور میهمان ویژه این کنگره است، یادآور شد: همه تلاش دشمن این است که خانواده را از قداست بیندازد و معتقد هستند که اگر خانواده را از قداست بیندازند می‎توانند به اهداف خود برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها