خبرهای داغ:
مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر:

۷۰ درصد سهام بانک شهر مربوط به شهرداری‌ها است/ارائه خدمات در پیشخوان‌های شهر نت در ایام نوروز

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر گفت: ۷۰ درصد سهام بانک شهر مربوط به شهرداری‌ها و ۳۰ درصد مربوط به پذیره نویسی است.
کد خبر: ۸۹۹۳۷۹۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
۷۰ درصد سهام بانک شهر مربوط به شهرداری‌ها است/ارائه خدمات در پیشخوان‌های شهر نت در ایام نوروز
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمیدرضا عظیمی پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی که در قم برگزار شد اظهار کرد: مردم در ایام پایانی سال به نقدینگی بیشتر نیاز دارند و اغلب بانک‌ها با بحران نقدینگی مواجه می‌شوند در حالی که بانک شهر امسال به طور ویژه از وضعیت خوبی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گزارشاتی که از شهر قم و سرپرستی منطقه ۶ ارسال می‌شود وضعیت در شهر قم مطلوب است.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی خدمات ارائه شده گفت: این وضعیت حاکم بدون تردید علاوه بر همکاری مجموعه شهرداری، ارگان‌ها و مشتریان نشان دهنده اقدام مؤثر رسانه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ای در سطح کشور برای ارتباط با رسانه‌های محلی در دستور کار است و با همکاری رسانه‌های مختلف در نظر داریم عملکرد شایسته‌ای به مردم و شهروندان منعکس شود.

عظیمی عنوان کرد: با توجه به وضعیت مناسبی که در منابع بانکی حاصل شده بسیاری از پروژه‌های شهری به خوبی پیش می‌رود.

وی با اشاره به نقش بانک شهر در پروژه‌های شهری گفت: مشارکت بانک در پروژه‌های شهری که به واسطه سپرده گذاری شهروندان صورت می‌گیرد در عمران و آبادانی بسیار مؤثر و ارزشمند است.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر به برنامه‌های بانک شهر در عید نوروز اشاره کرد و افزود: برنامه‌ای بانک شهر برای خدمات‌رسانی بهتر به متقاضیان در ایام نوروز در سه سال گذشته اجرا کرده و امسال برای چهارمین سال قرار است این برنامه اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ایام تعطیلات سطح خدمات‌دهی بانک‌ها و مؤسسات کاهش پیدا می‌کند بنابراین در ایام تعطیلات با قدرت سعی شده حضور داشته باشیم و خدمات‌دهی به شهروندان صورت گیرد.

عظیمی عنوان کرد: بانک شهر بنا دارد از خلأ کاهش خدمت به شهروندان در ایام تعطیلات استفاده کند تا خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.

وی یادآور شد: پیشخوان‌های شهر نت بانک شهر در محل‌های مختلف شهر مشاهده می‌شود که خدمات کامل شعبه را به صورت شبانه‌روزی به ویژه در ایام تعطیل به شهروندان ارائه می‌دهد.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با بیان اینکه پیشخوان شهر نت ابتکاری است که در بانک شهر اجرا شده است گفت: باید در نظر داشت عملیاتی کردن خدمات بانکی نیاز به زیرساخت دارد و این زیرساخت در بانک شهر به وجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد سهام‌های بانک مربوط به شهرداری‌ها و ۳۰ درصد مربوط به پذیره‌نویسی است.
ارسال نظرات