خبرهای داغ:
سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری قم مطرح کرد

لزوم تولید محصولات جدید در مناطق روستایی قم

سرپرست اداره کل امور روستایی و شورا‌های استانداری قم گفت: تولید محصولات جدید، بازار‌های فروش جدید را هم به دنبال دارد، به عنوان مثال تولید شیر غنی شده در استان بازار فروش مناسبی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۱۸
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵
لزوم تولید محصولات جدید در مناطق روستایی قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سجاد چهرگانی با اشاره به ضرورت حمایت از واحد‌های تولیدی در استان قم اظهار کرد: از جمله مدل‌های کاربردی در این زمینه، مدل توسعه و تکمیل سبد کالای تولیدی براساس نیاز بازار، مدل تکمیل حلقه تولید تا مصرف، مدل ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم و اعتمادسازی، مدل برون سپاری در تولید و مدل تشکیل کلنی‌های تولیدی است که بخش عمده از آن‌ها در استان قم اجرایی شده است.

وی ادامه داد: بهترین محصولات را در روستا‌های استان قم داریم، اما باید در بسته بندی این محصولات برای ارائه آن‌ها به بازار فروش، تغییر و نوآوری صورت بگیرد.

سرپرست اداره کل امور روستایی و شورا‌های استانداری قم افزود: تولید محصولات جدید، بازار‌های فروش جدید را هم به دنبال دارد، به عنوان مثال تولید شیر غنی شده در استان بازار فروش خواهد داشت.

چهرگانی در پایان با اشاره به ظرفیت روستا‌های استان قم خاطرنشان کرد: در یکی از روستا‌های استان صنعت فنرسازی فعال است و با همکاری بنیاد برکت به دنبال ایجاد یک واحد تولید محصولات اولیه فنرسازی در قم هستیم.
ارسال نظرات