خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء تأکید کرد

لزوم تبیین ماهیت، اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شگفتی‌های عجیبی دارد، گفت:باید ضرورت، ماهیت، چرایی، تراز، اهداف، کارآمدی و دستاوردهای انقلاب را تبیین کرد.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۹۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

لزوم تبیین ماهیت، اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار علی شادمانی امروز در مراسم بزرگداشت شهید شاخص سال 96 شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه قدرت امروز ملت و رهبری ما در دنیا به آسانی به دست نیامده و دارای حکمتی است، اظهار داشت: هیچ کسی در نزد خدا با آبروتر از شهدا و پیامبر و امامان نبوده و شهدا همواره دعاگوی نظام، ولایت و رهبری هستند و اکنون نیز از امور ما غافل نیستند.

وی اخلاص، ادب، معصومیت، اخلاق بزرگوارانه، اهل نماز شب بودن، ولایت‌مداری را از ویژگی‌های بارز شهید حبیب الله لطیفی عنوان کرد، و افزود: آنچه که حبیب الله لطیفی و دیگر شهدا را در سینه ما عزیز کرده عشق آنان به معصومین، قرآن ،نظام ، مردم و عشق به ولایت بوده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه شهدا در جامعه‌ای که بشریت به انحراف رفته راه جدید و مقدسی را به ما نشان دادند، خاطرنشان کرد: ویژگی‌های بارز شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی موجب پیروزی انقلاب ما در مقابل دشمن تا دندان مسلح آن روز شد.

وی با تاکید بر اینکه یادواره و بزرگداشت شهدا برای مانوس و آشنا شدن با یاد و خاطره شهدا و مرور 40 سال عمر نظام انقلاب اسلامی است، گفت: امام جمعه ولایی، فرمانده سپاه پاسداران، مدیریت آموزش و پرورش و کسانی که به برکت این انقلاب به امنیت رسیده‌اند وظیفه دارند انقلاب را برای جوانان و نسل جدید بازنگری و بازگو کنند چرا که دشمن در حال شبهه‌افکنی و کار عملیات روانی در بین نسل جوان ما هستند .

سردار شادمانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شگفتی‌های عجیبی دارد و باید ضرورت، ماهیت، چرایی، تراز، اهداف،کار آمدی و دستاوردهای انقلاب را تبیین کرد، افزود: چرایی و ضرورت انقلاب اسلامی به وضعیت سال 55 ، 56 و قبل از این سال‌ها بر می‌گردد که در آن زمان مستشاران انگلیسی و یهودی و آمریکایی در کشور اقتصاد و صنعت و فناوری و غیره ما دخالت داشتند و با این اقدام موجب ذلیلی و حقارت این ملت شده بودند.

وی در ادامه اظهار داشت: قبل از انقلاب قبله بسیاری از انقلاب‌ها کمونیست و لیبرالیسم بود و مردم در این برهه به ماهیت صد در صد دینی و الهی این انقلاب پی بردند و از امام و رهبری حمایت کردند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء با تاکید بر اینکه اهداف انقلاب از ماهیت نشات می‌گیرد، یاد آور شد: دینداری جامعه، استکبارستیزی، توجه به عمران، معیشت، اقتصاد، و زندگی مردم ،دفاع از کشور و تمامیت ارضی از جمله اهداف انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه هر کس به اهداف انقلاب و مردم آسیب برساند مجرم است، افزود: وجب به وجب خاک ایران اسلامی مقدس بوده و شهدا برای این آب و خاک ایستادگی و درد مقاومت کشیده‌اند .

سردار شادمانی با تاکید بر اینکه شناخت انقلاب و تحقق اهداف آن چون نماز و روزه بر ما واجب است، اظهار داشت: ای مردان و ای زنان ایران اسلامی شهدا و شهید لطیفی‌ها خدا می‌داند که برای دین و این انقلاب ارزشمند بوده‌اند و تا ابد ارزشمند خواهند ماند و این کشور به واسطه حمایت این ملت همیشه در صحنه و شهدا، کشوری بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه کسانی که به غرب و دستاورهای علمی غرب توجه کرده و از استعدادهای جوانان کشور غفلت می‌کنند خائن هستند، افزود: دینداری و خود باوری دو کار مهمی بود که همواره امام راحل به آن تاکید داشت و دائم به مسولان تذکر میداند که به مردم توجه کنند چرا که کشور ما از همه نعمات الهی غنی بوده و نیاز به شرق و غرب ندارد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء سقوط نظام شاهنشاهی را اولین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد، و گفت: انقلاب اسلامی ما در تراز انقلاب انبیا و ائمه اطهار بوده و بر مبنای احساسات و عقلانیت بر پا شده است.

وی خاطرنشان کرد: آنان که از انقلاب کردن پشیمان شدند بر اساس احساسات عمل کردند و آنان که در راه انقلاب ایثار و شهید دادند بر مبنای عقل عمل نمودند.

گفتنی است؛ شهید «حبیب الله لطیفی» آذر  1341 در  اسدآباد متولد شده و از اوایل جنگ تحمیلی به جبهه‌های نبرد شتافت. حضور مؤثر این شهید بزرگوار موجب شد که پس از مدتی، مسئولیت ستاد تیپ 23 نصرت به وی واگذار شود که در این سمت کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت.وی 7 مرداد 1367 پس از سال‌ها مجاهدت و ایستادگی برای اعتلای اسلام و انقلاب و سربلندی ملت ایران در عملیات مرصاد و  به دست منافقان در منطقه چارزبر اسلام آباد غرب به شهادت رسید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات