خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

استکبارستیزی امام خمینی(ره) نشأت گرفته از نگرش انقلابی و عاشورایی ایشان بود

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: امام خمینی(ره) همانطور که در برابر ضعفا بسیار مهربان و حامی بودند در مقابل مستکبران بسیار سرسخت بودند و سر سازش نداشتند که این نشأت گرفته از نگرش انقلابی و عاشورایی ایشان بود.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۸۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹

استکبارستیزی امام خمینی(ره) نشأت گرفته از نگرش انقلابی و عاشورایی ایشان بودسرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره) با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام اظهار داشت: از جمله این برنامه‌ها برگزاری نشست‌های روشنگری و تبیین سیره امام(ره) در سطح پایگاه‌ها و مساجد و برگزاری مراسم  بزرگداشت مقام حضرت امام(ره) در حسینیه امام(ره) در روز 14 خرداد با سخنرانی حجت الاسلام محسنی اژه ای است.

وی افزود:  تشکیل و راه‌اندازی هیأت 14خرداد بسیجیان شهر همدان، مراسم افطاری با حضور روزه داران و عزاداران امام خمینی(ره) در حسینیه امام(ره) و ارسال پیامک‌های موضوعی درباره امام (ره) برای بسیجیان و عموم مردم نیز از دیگر اقدامات است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: حضور باشکوه مردم در مراسم رحلت امام(ره) پیام اتحاد ملت و پایبندی به آرمان‌های امام راحل را دارد و اینکه ملت تحت هیچ شرایطی از آرمان‌های انقلاب اسلامی روی گردان نیستند و در راه این آرمان‌ها پایدار هستند و تحریم و جنگ تأثیری در اراده و مقاومت مردم نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه شخصیت حضرت امام(ره) شخصیتی همه جانبه و در همه ابعاد، شخصیتی بارز و ممتاز داشتند، گفت: آنچه ایشان را سرآمد کرد روحیه مبارز و انقلابی ایشان بود و اینکه ایشان توانست با تطابق احکام و دستورات اسلام با شرایط زمانه و زمان‌شناسی امام(ره) از ایشان الگویی جهانی ساخت.

برزگر تصریح کرد: تبیین شخصیت و مواضع حضرت امام(ره) در ادوار تاریخ همچنین جهان‌بینی حضرت امام(ره) که در وصیتنامه ایشان وجود دارد راهی برای آشنایی نسل جدید با شخصیت امام(ره) است.

وی با بیان اینکه هدف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفان جهان در مقابل مستکبران است، گفت: همین موضع از حضرت امام(ره) شخصیتی جهانی ساخت.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی به مأمنی برای مظلومان جهان مبدل شده و نگاه جهانیان به جمهوری اسلامی برای ضعفا نگاه حامی و برای ستمگران جهان نگاه تقابل و دشمنی است.

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی ایران به جهان تصریح کرد: ظهور گروه‌های مختلف مقاومت در جهان نشان از صدور انقلاب اسلامی دارد و حمایت همه جانبه از مظلومان جهان زمینه‌ساز صدور بیش از پیش انقلاب اسلامی است.

برزگر افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون تا حدود زیادی اهداف حضرت امام (ره) تحقق پیدا کرده اما هنوز تا رسیدن به انتظارات فاصله داریم به خصوص در بعد عدالت اجتماعی که تلاش بیشتری می‌طلبد.

وی با بیان اینکه اتحاد و یکدلی ملت زیر پرچم ولایت فقیه رمز پیروزی و عبور از همه مشکلات و سختی‌ها است، گفت: امروز تحریف سخنان امام خمینی(ره) از طرف منافقان باعث انحراف جامعه از مسیر انقلاب می‌شود و این یکی از حربه‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به دیدگاه حضرت امام(ره) در مواجهه با استکبار عنوان کرد: امام(ره) همانطور که در برابر ضعفا بسیار مهربان و حامی بودند در مقابل مستکبران بسیار سرسخت بودند و سر سازش نداشتند که این نشأت گرفته از نگرش انقلابی و عاشورایی ایشان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات