رسانههای بسیجی زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را پیگیری کنند
بهگزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ دوم پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به نقش رسانهها و ضرورت پرداختن آنها به مطالبات مردمی گفت: رسالت اصلی رسانه بازگو کردن مطالبات و ایجاد دغدغه برای تحقق آنها است.
وی افزود: متاسفانه امروزه برخی از رسانهها با فاصله گرفتن از رسالت مطالبهگری بیشتر در پی گروه گرایی هستند و اینجاست که اهمیت رسانه بسیج نمایانتر میشود.
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: امروز مهمترین مسائل و دغدغههای جامعه در دو واژه اقتصاد و فرهنگ خلاصه میشود و راه حل این دو واژه تحقق اقتصاد مقاومتی و احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.
سرهنگ پاسدار قادری با تاکید بر اینکه رسانههای بسیجی بایستی با توجه به رسالت خود و با تکیه بر ظرفیتهای خود زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را پیگیری کنند، گفت: اصلاح الگوی مصرف نیاز به ایجاد باورهای جدید فکری دارد زیرا سالهاست که عموم مردم با تصوراتی اشتباه نسبت به مصرف در جامعه زندگی کردهاند و بدون اصلاح فرهنگ مصرف امکان تحقق اقتصاد مقاومتی وجود نخواهد داشت.
وی افزود: با توجه به جنگ نرم رسانهای گسترده دشمنان داخلی و خارجی مهمترین، رسالت بسیج رسانه جهت دهی افکار عمومی در راستای اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به نقش رسانهها در حوزه فرهنگی خاطرنشان کرد: رسالت رسانهها در عرصه فرهنگ سازی بسیار سنگین است.
انتهای پیام/