خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

نیازمند ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری از بیمارستان امیرالمومنین (ع) هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بیمارستان امیرالمومنین (ع) با همکاری خیرین در حال به سرانجام رسیدن است و برای بهره برداری از این بیمارستان به ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیازمند داریم.
کد خبر: ۸۹۹۵۵۲۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
نیازمند ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری از بیمارستان امیرالمومنین (ع) هستیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابوالفضل ایرانی خواه ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به لزوم اختصاص بودجه به پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: باید اعتبارات استانی به این پروژه‌ها تخصیص پیدا کند تا بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی نیمه زودتر به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: بیمارستان امیرالمومنین (ع) با همکاری خیرین در حال به سرانجام رسیدن است و برای بهره برداری از این بیمارستان به ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیازمند داریم، همچنین به دنبال افتتاح بیمارستان شهدا در منطقه نیروگاه با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: از ظرفیت بخش خصوصی برای احداث بیمارستان در استان قم استفاده خواهیم کرد، برای بیمارستان جامع مادر و کودک در شهر قم نیازمند اختصاص زمین هستیم و خیرین برای احداث این بیمارستان آمادگی دارند.

ایرانی خواه با اشاره به احداث بیمارستان در منطقه پردیسان قم اظهار کرد: یک بیمارستان با ظرفیت هزار تخت در منطقه پردیسان در حال احداث است.

وی ادامه داد: موافقت اصولی برای احداث یک بیمارستان توسط دفتر آیت الله سیستانی در قم با ظرفیت ۲۱۰ تخت بیمارستانی با محوریت بیماری‌های قلب داده شده است.

مهدی متقیان مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم در بخش دیگری از جلسه با اشاره به لزوم توجه به پدافند غیرعامل در استان اظهار کرد: در اجرای پروژه‌ها در قم باید مطالعات پدافند غیرعامل مدنظر قرار بگیرد تا با مشکلی در این زمینه مواجه نشویم.

سید حسن رضوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم در بخش پایانی جلسه گفت: بخش زیادی از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان قم پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه به مناطق زلزله زده اختصاص پیدا کرد، امسال آخرین سالی بود که اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان قم اختصاص پیدا می‌کرد.
ارسال نظرات