خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بندرترکمن اعلام کرد:

آغاز ثبت نام اردوی راهیان نور خانوادگی نوروزی ۹۷ بندرترکمن

سرهنگ جواد جعفریان ، فرمانده سپاه بندرترکمن از ثبت نام علاقمندان برای شرکت در اردوی معنوی راهیان نورخانوادگی ویژه ایام نوروز 97خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۵۵۴۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ جواد جعفریان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرسان بندرترکمن ؛با ذکر این خبر افزود:اردوی راهیان نورایام نوروز 97 به صورت اعزام خانوادگی در قالب دو اتوبوس از حوزه های بسیج شهری و روستایی است.

وی تصریح کرد:اعزام راهیان نور خانوادگی بندرترکمن به مناطق جنگی جنوب کشور 6 فروردین 97 است و مدت این اردوی معنوی 5روز است.

سرهنگ جعفریان اذعان داشت:تمام تمهیدات لازم در خصوص برگزاری شایسته و مطلوب این اردوی معنوی درنظرگرفته شده است تا علاقمندان دراین محیط از فضای لازم برای تجدید قوای جسمی و روحی استفاده نمایند.

جعفریان اضافه کرد:طبق سنوات گذشته اعزام کاروان های راهیان نور برادران و خواهران در تاریخ های جداگانه صورت می گرفت اما امسال این اعزام به صورت خانوادگی در تاریخ 6اسفند خواهد بود.

فرمانده سپاه بندرترکمن با اشاره به اهمیت سفرهای اهیان نوربرای افراد جامعه خاطر نشان کرد:حضور در سرزمینهای نور که قدمگاه فرشتگان زمینی است فرصت مهمی در پالایش روح و افزایش توان مضاعف برای آغاز سالی جدید است .

وی یادآورشد:علاقمندان برای ثبت نام در اردوهای راهیان نور97 تا آخر اسفندماه فرصت دارند به حوزه های مقاومت بسیج محلات شهری و روستایی خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها