خبرهای داغ:
سردار جاویدان در يادواره شهدا روستای تقی آباد:

کشور ما معلم آزادیخواهی در منطقه و دنیا شده است

سردار علی اکبر جاویدان ، فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان در مراسم یادواره شهدای روستای تقی آباد گفت :شهداء جانشان و هستی شان را دادند اما عزت دنیا و قیامت را خریدار شدند.
کد خبر: ۸۹۹۵۶۶۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، هفدهمین یادواره شهداء روستای تقی آباد به همت پایگاه های مقاومت بسیج ، شورای اسلامی و دهیاری روستا و با سخنرانی سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

سردار جاویدان در مورد جایگاه شهداء گفت: طبق آیات الهی قرآن کریم ؛ هرگز گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده هستند ، بلکه شهداء زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به سخنی از پیامبر اکرم(ص) افزود : بالاتر از هر کار خيري، خير و نيکي ديگري است تا آنکه فردي در راه خدا کشته شود و بالاتر از کشته شدن در راه خدا خير و نيکي اي نيست.

سردار جاویدان گفت : بدانید شهداء برگزیدگان و زبدگانی بودند که به وصل حق شتافتند و خدا را شناختند و با خدا دوست شده و با حق تعالی معامله پرسودی انجام دادند ، شهداء جانشان و هستی شان را دادند اما عزت دنیا و قیامت را خریدار شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت : جایگاه و منزلت شهداء بسیار بالاست و بر اساس روایات و احادیث، فردای قیامت بعد از انبیاء و علما ء، شهیدان شفاعت می کنند و ما نیازمند برکت وجود شهداء هستیم و با یادواره ها و یادمان ها یاد و خاطره شهیدان را زنده نگه می داریم و نباید راه شهیدان را فراموش بکنیم و همانطور که امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند : زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست.

جاویدان با اشاره به نعمت امنیت گفت : اگر امروز جمهوری اسلامی نبود امنیت نداشتیم و اکنون ایران اسلامی در منطقه به خاطر این امنیت زبانزد است و به عنوان جزیره ثبات از آن یاد می شود.

وی با یادآوری دوران قبل از انقلاب گفت : کشور ما در زمان طاغوت عزتی نداشت و غلام حلقه به گوش استکبار بود و اختیار خودش را نداشت و اگر نگاهی به قانون کاپیتالاسیون بیندازید و شرایطی که در صنعت و فرهنگ ما حاکم کردند ، در ظاهر دین کشور اسلام بود و مثل برخی کشورهای مرتجع عربی که انواع فساد در آن می جوشد و اسما نام اسلام را یدک می کشند.

سردار جاویدان افزود : نگاه کنید که در خلال پیروزی انقلاب چقدر خون ها ریخته شد و چه ایثارگری ها و فداکار ی هایی شد و چه انسان هایی مبارزه و جانفشانی کردند و بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب ، دشمنان چه فتنه ها و دسیسه هایی در غرب و شرق کشور ایجاد کردند ولی از آنجایی که صاحب این انقلاب امام عصر(عج) بوده و مسیر این کشور راه  اسلام ناب است و  از نعمت رهبری بصیر برخوردار هستیم ؛به لطف خدا و جانفشانی جمهوری اسلامی راهش را ادامه می دهد.

او ادامه داد : از آنجایی که جمهوری اسلامی از صلابت و اقتدار لازم برخوردار است ، به عنوان الگوی کشورهای اسلامی و ملت های آزادیخواه مطرح بوده و از آن تبعیت کرده و ایفای نقش می کند و ایران اسلامی به نوعی معلم آزادیخواهی در منطقه و در دنیا شده است.

وی در پایان گفت : تمام اقداماتی که استکبار انجام می دهد در راستای مقابله با جمهوری اسلامی است و معمایی است برای دنیای استکبار که چگونه تمام راهبردهای جمهوری اسلامی به نتیجه می رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها